وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : شنبه 30 خرداد 1394 ساعت 07:28   |   کد مطلب: 14892
سرپرست اداره تبلیغات اسلامی نهاوند گفت: شهدای بزرگوار دفاع مقدس در لحظه نیاز ملت ایران با ظهور خود به ما پیام استقامت و ایستادگی در مقابل دشمن را دادند.

به گزارش نافع، حجت‌الاسلام و المسلمین حسین گروسی در گفت‌وگو با خبرنگار ما با اشاره به تشییع باشکوه شهدا و حضور پرشور جوانان و نوجوانان در این مراسم، گفت: همان‌طور که مقام معظم رهبری فرمودند تشییع این دردانه‌های به میهن بازگشته یکی از به‌یادماندنی‌ترین حوادث انقلاب است.

وی اظهار کرد: حضور پرشور مردم در این مراسم در راستای پایداری و حفظ اصول و ارزش‌های اسلام و نظام جمهوری اسلامی بود که این مقاومت در مقابل دشمن یکی از مهم‌ترین اصول شهدا است.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی نهاوند افزود: امروز لحظه نیاز ملت ایران به پیام شهدا بود و شهدا در لحظه نیاز غبارها را زدودند و بر مبارزه با استکبار و نفی ظالم تأکید کردند.

وی گفت: بنا بر فرموده رهبر معظم انقلاب؛ شناسایی لحظه‌ها و انجام کار در لحظه‌ی نیاز، خیلی چیز مهمی است و شهدای والامقام ایران عزیز نیز این لحظه‌ها را به‌خوبی درک کردند و به یاری دین خدا شتافتند.

گروسی بیان داشت: کلیدواژه لحظه‌های نیاز تعبیر بسیار دقیق و پر مضمونی است که با تدبر و پی بردن به عمق آن می‌توان به بشارت‌ها و حمایت‌های خداوند متعال از مردم ایران اسلامی پی برد.

وی اظهار کرد: شهدای غواص به ما نشان دادند که با دستان بسته هم در مقابل دشمن مقاومت کردند و بر ما نیز واجب است که هم‌اکنون که در اوج قدرت و عزت هستیم از همه دستاوردهای انقلاب اسلامی به‌خوبی پاسداری کنیم.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی نهاوند افزود: تشییع پرشور پیکر پاک شهدای غواص نشان داد که مردم علی‌رغم همه سختی‌ها و مشکلات اما هرگز از آرمان‌ها و دستاوردهای شهدا دست نخواهند کشید.

منبع:سایت گرو

انتهای پیام/ح

 

دیدگاه شما

آخرین عناوین سایت