وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : دوشنبه 1 تير 1394 ساعت 07:37   |   کد مطلب: 14912
شهدا آمدند و گفتند همانگونه که ما لب تشنه پای نظام ایستادیم ، پای حفظ این ارزشها بایستید
یکی از غواصان عملیات کربلای 4 گفت: در تفحص شهدا باید پذیرفت و درک کرد که بحث روزی است و همه چیز با حساب و کتاب پروردگار است.

به گزارش نافع، سید رضا موسوی با  اشاره به این که  افتخار این را داشته که 4 سال در گروه تفحص شهدا حضور داشته باشد گفت : در رابطه با موضوع تفحص شهدا اصلا بحث این نیست که برنامه ریزی شود و بخواهند که مثلا تفحص شهدا فلان  زمان صورت بگیرد و عده ای از شهدا را تفحص کنند و در زمانی خاص پیکر مطهر شهدا را تشییع کنند بلکه این اتفاقی الهی است  و به خواست و حکمت خدا انجام می گیرد.

وی افزود: زمانی که در گروه تفحص شهدا  فعالیت می کردم گاهی پیش می آمد که منطقه ای را ده  بار تفحص می کردیم اما اثری از پیکرهای مطهرشهدا را نمی یافتیم، و گاهی در لحظه ای خاص اتفاقی خاص می افتاد،بنابراین باید پذیرفت و درک کرد که بحث روزی است  و همه چیز با حساب و کتاب پروردگار است.

موسوی: در خصوص عملیات کربلای 4 وحضور به موقع پیکر های مطهرشان در لحظه های نابی که کشور به حضورشان نیاز داشت گفت:عملیات لو رفته ای که این عزیزان می دانستند رفتنشان را بازگشتی نیست اما حفظ این آب خاک را بر حفظ جان خویش مقدم دانستند و به تکلیف خود عمل کردندعملیاتی که مقدمه ای برای پیروزی کربلای 5 شد.

این غواص عملیات کربلای 4 ادامه داد: حضور  بهنگام این شهدا هم عملیات کربلای 4 را تثبیت کرد و هم تلنگری بود به مسئولان در این شرایط حساس  و این برهه از زمان، شهدا با صلاح دید خودشان و استنانت از حضرت زهرا (س) آمدند تا کشور را بیمه کنند زمانی که حتی بعضی ها آب خوردن مردم را هم به تحریم ها ربط می دهند  شهدا آمدند و گفتند همانگونه که ما لب تشنه پای نظام ایستادیم ، پای حفظ این ارزشها بایستید.

وی افزود:حرکت مردم در استقبال از این شهدا بار دیگر مسیر حرکت نظام را برای مسئولین روشن کرد که مردم پایبند به اصول این انقلاب هستند و خون شهدا را فدای راحتی  نمی کنند ، ملت بصیر ایران خوب می داند که  گزینه هایی که امروز آمریکا از آن دم می زند همیشه برای کشور ایران روی میز بوده است و این ملت هنوز به خاطر دارد  که در زمان جنگ تحمیلی 58 کشور دنیا به عراق کمک می کرد و از 13 کشور دنیا در ایران اسیر وجود داشت و این ها همه نشان دشمنی آمریکا با ایران است .لذا آمریکا در آن زمان هم تمام گزینه هایش را هزینه کرد ولی شهدا با  تمام توان جان خود را در طبق اخلاص  گذاشته و دفاع از آب و خاک وناموس را بر خود ترجیح دادند.

این غواص زمان جنگ گفت: ما گوشمان  فقط و فقط به کلام رهبری است و این وصیت اصلی شهدا و امام شهدا است  و دشمن هم  اصل را شناخته و سعی در تضعیف این اصول دارد،  لذا مردم باید آگاه باشند و اجازه ندهند دشمن اعتقادات آنهارا کمرنگ کند.

منبع:شبنم ها

انتهای پیام/ح

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما