وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : سه شنبه 28 بهمن 1393 ساعت 10:32   |   کد مطلب: 12969
مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان تأکید کرد:
ضرورت استفاده بهینه از ظرفیت مردمی شورای فرهنگی محلات
ضرورت استفاده بهینه از ظرفیت مردمی شورای فرهنگی محلات
مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان گفت: استفاده بهینه از ظرفیت های مردمی شورای فرهنگی محلات در جهت توسعه فرهنگی، باید در برنامه ریزی ها مورد توجه ویژه قرار گیرد.

به گزارش نافع، حجت‌الاسلام علی دشتکی در نشست شورای معاونین اداره کل تبایغات اسلامی همدان با تاکید بر ضرورت توجه ویژه به گسترش کیفی و کمی شورای فرهنگی محلات اظهار داشت: یکی از مهمترین اهداف تشکیل شورای فرهنگی محلات، ساماندهی مدیریت حوزه فرهنگی و منسجم کردن برنامه های فرهنگی در محلات است.

وی تشکیل کارگروه استانی برنامه ریزی و نظارت شورای فرهنگی محلات را یک ضرورت دانست و تشکیل این شورا را در محلات مختلف منوط به فراهم آوردن زمینه های لازم و محور بودن روحانی دانست.

حجت‌الاسلام علی دشتکی برسپردن مدیریت فرهنگی محلات را به این شوراها و همچنین استفاده از ظرفیت آنها در اجرای طرح ها و برنامه های مختلف فرهنگی، دینی و قرآنی تاکید کرد و افزود: کارکردهای شورای فرهنگی محلات باید به گونه ای باشد که برای مردم ملموس بوده و اثرات آن در محلات مشاهده شود.

وی گفت: طرح شورای فرهنگی محلات از اوایل مهر ۹۳ با طی کردن مراحل تهیه طرح و تصویب و ابلاغ آن از سوی استانداری در شهرهای مختلف استان به مرحله اجرا رسیده و انشاءالله در سال آینده با قدرت و قوت بیشتری گسترش پیدا خواهد کرد.

انتهای پیام/ح

دیدگاه شما