وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : دوشنبه 12 مرداد 1394 ساعت 09:05   |   کد مطلب: 15572
رئیس هیئت مدیره سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری همدان:
شهرداری همدان تعهدی در قبال بدهی‎های تیم فوتبال الوند ندارد
رئیس هیئت مدیره سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری همدان با اعلام اینکه شهرداری همدان تعهدی در قبال بدهی‎های تیم فوتبال الوند ندارد، گفت: صعود تیم الوند به دسته بالاتر قابل تضمین نیست.

به گزارش نافع، محمدرضا بیاناتی در صحن علنی شورای شهر همدان با اشاره به اینکه برآورد هزینه 800 میلیون تومانی حداقل هزینه تیم‎داری در لیگ دسته 2 است، اظهار داشت: از زمان ارائه درخواست شهرداری همدان برای قبول مسئولیت تیم الوند گزارشی کامل برای آمادگی شهرداری در زمینه قبول مسئولیت الوند همدان ارائه شد.

وی با اشاره به اینکه تا امروز صبح براساس قرارداد امضا شده تیم به شهر هشتگرد واگذار شده بود، افزود: واگذاری این تیم به خارج از استان نتایج منفی به دنبال داشت که در صورت ثبت قرارداد واگذاری در فدراسیون فوتبال دیگر امکان برگشت آن وجود نداشت یا مشکل می‎شد.

بیاناتی با بیان اینکه شهرداری همدان در حال حاضر در لیگ دسته 3 فوتبال تیم‎داری می‎کند، تاکید کرد: با این وجود امید بالایی برای صعود تیم به دسته بالاتر وجود ندارد ولی تیم الوند به عنوان تیم دسته‎دویی ارزش بیشتری دارد.

وی با بیان اینکه هزینه تیم‏داری در لیگ دسته 2، 15 تا 25 درصد افزایش خواهد داشت، عنوان کرد: اما باید به این نکته توجه داشت که باقی ماندن الوند در لیگ دسته 2 هیچ کاهشی در ارزش ریالی آن ایجاد نمی‏‌کند و حتی در صورت صعود قیمت آن افزایش چشم‎گیری نیز دارد.

رئیس هیئت مدیره سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری همدان تاکید کرد: بدهی‎های گذشته تیم فوتبال الوند به شهرداری همدان مربوط نبوده و شهرداری همدان در این زمینه تعهدی را قبول نمی‌‏کند، شهرداری همدان نیز برای جلب رضایت مالک فعلی نیز پیشنهاداتی را دارد.

یکی از اعضای هیئت مدیره سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری همدان نیز در این جلسه با بیان اینکه مردم و شهروندان همدان نسبت به تیم فوتبال الوند حس تعلق خاطری دارند، گفت: مردم شهر اوقات فراغت چندانی ندارند و این در حالی است که فوتبال می‎تواند در جامعه آرامش روانی ایجاد کند.

عباس صوفی با بیان اینکه فوتبال به صورت زنجیره است، عنوان کرد: اگر در ورزش محلات جوانان فعالیت می‌کنند به این امید است که به لیگ‌های دسته بالاتر راه پیدا کنند که الوند ظرفیت مناسبی در این زمینه است.

وی با اشاره به اینکه شهرداری همدان در لیگ دسته 3 فوتبال در حال تیم‎داری است، گفت: صعود این تیم به دسته 2 نیازمند 400 میلیون تومان هزینه است و در شرایطی که اتفاقی در زمینه صعود تیم رخ ندهد اما شهرداری با خرید امتیاز الوند بدون دغدغه دارای تیم دسته دومی می‏‌شود.

صوفی با اعلام اینکه خرید امتیاز الوند به سود مجموعه شهرداری و باشگاه فرهنگی ورزشی است، بیان کرد: با توجه به اینکه یکی از مشکلات شهروندان همدان اوقات فراغت است اگر شهرداری ورزش را در شهر توسعه نداده و اجازه ندهیم مردم امنیت روانی داشته باشند دچار آسیب‎های اجتماعی می‌شویم.

منبع:تسنیم

انتهای پیام/ح

دیدگاه شما