وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : دوشنبه 7 مهر 1393 ساعت 10:36   |   کد مطلب: 9810
اعلام اسامی نهایی تیم فوتبال الوند همدان
سرپرست مدیرعامل باشگاه الوند همدان لیست اسامی نهایی تیم فوتبال این باشگاه را برای نیم‌فصل نخست لیگ دسته دوم اعلام کرد.

وحید بیگم‌جانی در گفت‌وگویی اظهار داشت: در آخرین مهلت نقل و انتقالات لیگ دسته دوم باشگاه‌های ایران سعی شد از بهترین گزینه‌های موجود تیم خوبی را روانه مسابقات کنیم.

وی افزود: تیم الوند در حدود 45 روز که تمرینات خود را آغاز کرده موفق شد با شناخت بسیار خوبی در پست‌های مختلف نفرات را جذب تیم کند.

سرپرست مدیرعامل باشگاه الوند همدان تصریح کرد: کادرفنی تیم الوند برای شناخت بهتر از تیم و محک جدی بازیکنان هفت بازی تدارکاتی را در این مدت برگزار کردند که در نهایت منجر به گزینش بازیکنان منتخب شد.

به گفته وی، بعد از کش و قوس‌های فراوان و حضور بیش از 200 بازیکن در رده سنی و پست‌های مختلف کادر فنی برای شروع مسابقات لیگ دسته دوم اسامی 22 نفره خود را اعلام و قرارداد نهایی آنان در سازمان لیگ فدراسیون فوتبال ثبت شد.

بیگم‌جانی خاطرنشان کرد: در پست دروازه‌بانی کادر فنی به خصوص مصطفی کاشی که به صورت تخصصی مربی این پست است در حال حاضر حجت اله للری و علیرضا کرمی را برای این پست انتخاب کرد که احتمال اضافه شدن دروازه‌بان سومی هم وجود دارد.

وی یادآور شد: در پست مدافع حضور امید خورج یکی از بهترین گزینه‌ها و انتخاب‌های کادر فنی بود که تجربه وی در خط دفاعی بسیار تأثیرگذار خواهد بود.

سرپرست مدیرعامل باشگاه الوند همدان گفت: در کنار امید خورج مدافعانی چون مجید جلال‌پور،  ایرج خدایاری، علی محمدی، هومن یوسفیان و رضا کاشفی حضور دارند.

وی اظهار داشت: در خط میانی حامد میرزایی، روح اله فلاح، امیر محمدی، محسن لطفی، داود عنبریان، علی چراغی، مهرداد عزیزوند و علیرضا فتحی‌کمیل نظر کادرفنی را جلب کردند.

بیگم‌جانی اضافه کرد: مهاجمان تیم الوند شامل محسن خدابنده‌لو، شهرام کوثری، مصطفی قیصری، امین رحیمی، میثم زمانی و ساسان خالویی می‌شوند که وظیفه گلزنی را بر عهده دارند.

وی افزود: در حال حاضر در رده سنی بزرگسالان پنج جای خالی وجود دارد تا در فصل نقل و انتقالات با صلاحدید کادر فنی نفراتی را اضافه کنید.

سرپرست مدیرعامل باشگاه الوند همدان گفت: در کادر فنی منوچهر بیگم‌جانی سرمربی، علی ضمیری‌کامل و مصطفی کاشی نهنجی به عنوان مربی حضور خواهند داشت و مسئولیت فنی تیم این سه مربی را عهده‌دار هستند.

وی یادآور شد: مسئولیت سخت سرپرستی تیم بر عهده فرشید گل‌محمدی است که وی با تجربه‌ای که در چند سال اخیر درتیم‌های مختلف کسب کرده می‌تواند وظایف خود را به خوبی انجام دهد.

بیگم‌جانی ابراز داشت: قهرمان محمدیان به عنوان پزشکیار تیم و همچنین محمد سلطانی‌یونس مسئول تدارکات و حسین الوند به عنوان عکاس، مدیریت سایت و مدیر رسانه تیم الوند به فدراسیون فوتبال معرفی شدند.

گفتی است که تیم الوند در گروه چهارم لیگ دسته دوم با تیم‌های بهمن شیراز، خونه به خونه مازندران، شهرداری ذزفول، هف سمنان، گرند بجنورد، شهرداری جویبا، نماینده زنجان، سپیدرود رشت و گهر درود هم گروه شده است.

در نخستین گام تیم فوتبال الوند روز 14 مهر از ساعت 15:30 باید در همدان از تیم شهرداری جویبار پذیرایی کند.

در حال حاضر برای حضور پرقدرت در لیگ دسته دوم باشگاه‌های کشور آماده می‌کند که با سرمربیگری "منوچهر بیگم‌جانی" و کمک "علی ضمیری‌کامل" و "مصطفی کاشی" و سرپرستی "فرشید گل‌محمدی" تمرینات خود را ادامه می‌دهند.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما