وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : چهارشنبه 21 آبان 1393 ساعت 13:32   |   کد مطلب: 10862
برای رویارویی با تیم الوند همدان
پرسپولیسی ها به همدان می‌آیند
 پرسپولیسی ها  به همدان می‌آیند
فرشاد پیوس و محسن عاشوری از پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس همراه تیم خونه به خونه مازندران برای رویارویی با تیم الوند به همدان می‌آیند.

به گزارش نافع، هفته ششم مسابقات لیگ دسته دوم باشگاه‌های ایران روزهای پایانی این هفته پیگیری خواهد شد که در این هفته الوند همدان نماینده لیگ دو استان در خانه با قرعه میزبانی مواجه شده است.

الوندی‌ها که در پنج بازی گذشته خود با کسب دو تساوی، یک پیروزی و دو شکست در میانه جدول قرار گرفتند باید در این هفته از تیم صدرنشین و مدعی خونه به خونه مازندران پذیرایی کنند.

تیم خونه به خونه مازندران که امسال با هزینه‌ای بالغ بر 2 میلیارد تومان وارد کوران مسابقات لیگ دسته دوم شده است با استفاده از پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس تهران قصد دارد خیلی زود خود را به بالاترین سطح فوتبال ایران برساند.

حضور فرشاد پیوس و محسن عاشوری از بهترین‌های باشگاه پرسپولیس در این تیم مازندرانی باعث شده تا خونه به خونه در چهار بازی اخیر خود بدون شکست یکی از مدعیان لیگ دسته دوم و صعود به مرحله بعد محسوب شود.

این بازی از حساسیت‌هایی برای هر دو تیم برخوردار است و در یک نقطه مهم اشتراک دارند و آن هم حفظ شکست‌ناپذیری برای هر دو تیم است.

الوندی‌ها تاکنون سه بازی خانگی را با دو تساوی و یک برد به پایان بردند و به دنبال حفظ این شکست‌ناپذیری در بازی‌های خانگی هستند و از طرف دیگر شاگردان فرشاد پیوس به دنبال کسب پنجمین پیروزی متوالی خود هستند.

هر چند که خونه به خونه در حال حاضر صدرنشین گروه محسوب می‌شود اما کسب امتیاز برای الوند در شرایطی که چهار تیم پنج امتیازی در جدول حضور دارند بسیار ارزشمند خواهد بود.

جمعه این هفته باید منتظر شد و دید که تفکرات کدامیک از مربیان در مستطیل سبز منجر به کسب سه امتیاز خواهد شد.

تا پایان هفته پنجم لیگ دسته 2 تیم فوتبال خونه به خونه با کسب 12 امتیاز صدرنشین است و تیم الوند همدان هم با پنج امتیاز و به لحاظ تفاضل گل کمتر در رده ششم قرار گرفته است.

در چارچوب هفته ششم رقابت‌های لیگ دسته دوم روز جمعه 23 آبان ماه از ساعت 14:45 در ورزشگاه شهید مفتح همدان تیم فوتبال الوند به مصاف تیم صدرنشین و مدعی خونه به خونه مازندران خواهد رفت.

انتهای پیام/ر.ح

دیدگاه شما