وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : شنبه 31 مرداد 1394 ساعت 12:16   |   کد مطلب: 15992
سخنگوی شورای اسلامسی شهر همدان گفت: در آستانه سفر رییس جمهور به استان همدان، اعضای شورای شهر مردم را به استقبال باشکوه از کاروان دولت تدبیر و امید دعوت کردند.

به گزارش نافع، کامران گردان با اشاره به سفر رییس جمهور به استان در سه شنبه هفته جاری، از اقشار مختلف مردم همیشه در صحنه و ولایتمدار همدان خواست تا با حضور پرشور در مراسم استقبال و سخنرانی رییس جمهور، همدلی، همزبانی، اتحاد و بصیرت خود را به نمایش گذارند.

وی افزود: اینک در سال دولت و ملت ،همدلی و همزبانی، پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین میزبان سفر ریاست جمهوری و کاروان دولت تدبیر و امید است که ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدای گرانقدر و تجدید بیعت با مقام معظم رهبری(مدظله العالی) از همه اقشار مختلف همدان دعوت می شود تا  با حضور یکپارچه و پرشور خود در مراسم استقبال از ریاست جمهوری ،نمایشی خاطره انگیز و به یاد ماندنی از اتحاد ،انسجام و یکدلی مردم دارالمومنین را به نمایش بگذاریم و برگ زرین دیگری بر صفحات پر افتخار میهن اسلامی مان بیافزاییم.

گردان اضافه کرد:مردم دارالمومنین در استقبال از کاروان دولت تدبیر و امید پیام بزرگی را به مردم جهان مخابره خواهند کرد که این پیام اتحاد و انسجام است.

وی اظهار کرد:بی شک سفر رییس جمهوری و هیات دولت به همدان فرصت مناسبی برای رفع برخی از مشکلات زیرساختی این استان خواهد بود.

پایان پیام/م.د

دیدگاه‌ها

با سلام و تشکر از وب سایت خوبتون که مطالب مفیدی ارائه میدین
استقبال بروند که این همه اسراف وچاپلوسی مسئولین استان را تائید کنند.این نماینده ها درجایگاهی نیستتدکه ازمردم دعوت کنند. به وظیفه خود عمل کنندبهتراست.

دیدگاه شما