وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : چهارشنبه 22 بهمن 1393 ساعت 12:53   |   کد مطلب: 12832
امام جمعه شهر قهاوند بیان کرد: به برکت انقلاب ، جمهوری اسلامی به وجود آمد و تبدیل به یک مدل شد و جمهوری اسلامی در درون این مدل الگو هایی از خودش بروز داد که آنها تحت تاثیر اولیه و اساسی را در صدور انقلاب و تحول در عالم اسلام داشتند.

به گزارش نافع،به نقل از پایگاه خبری جهاد پرس، حجت الاسلام حسین محققی در جمع راهپیمایان ۲۲ بهمن قهاوندگفت: ۷۰۰ سال قبل از انقلاب ایران یک تاریخ بیهوده و مفقود همراه کشمکش ها و جنگ های فراوان است و قومیت های مختلف آمدند ایران را تصرف کردند و سلطنت کردند.

امام جمعه قهاوند گفت: ثمره این حکومت ها توافقنامه ها و عهد نامه هایی چون ترکمنچای و سعد آباد است که هر بار قطعه ای از سرزمین مان جدا میشد و آخرین آن در دوران پهلوی اتفاق افتاد که بحرین را به بهانه جزیره ای است که نمی تواند خودش را تامین کند طبق نظر انگلیس از ایران جدا شد.

محققی افزود: شاه مملکت را دیگران انتخاب می کردند و لذا کسانیکه در راس حکومت قرار می گرفتند تداوم حضورشان در قدرت را در نوکری آمریکا و انگلیس می دیدند.

وی افزود: زمان بعد از انقلاب برای اولین بار در تاریخ ایران است که هر جنگی پیرامون ایران در عالم اسلام اتفاق می افتد ایران پیروز ان جنگ بود.

امام جمعه شهر قهاوندگفت: با همه تجارب تلخ بعد از انقلاب مثل توطئه های داخلی و جنگ هشت ساله ، و شهادت حدود ۵۰ درصد از نمایندگان مجلس و بزرگان ، شهادت ۱۸ هزار نفر به دست منافقان از جمله شهدای محراب ، شهادت رئیس جمهور و نخست وزیر ، فشارهای و تحریم های ظالمانه و بی سابقه در تاریخ و بالاتر از همه فتنه ۸۸ و ۷۸ است.

وی گفت: ایران در حالی جزیره امن و آرامش است که اطرافش همه آتش است و دنیا متحیر از این آرامش است و دلیلش این است که امام آمد و مذهب اسلام را پشتوانه ملیت و قومیت و همین ممزوج نمودن مذهب مردم و رمز جاودانگی انقلاب است. 

حجت الاسلام محققی بیان کرد: به برکت انقلاب ، جمهوری اسلامی به وجود آمد و تبدیل به یک مدل شد و جمهوری اسلامی در درون این مدل الگو هایی از خودش بروز داد که آنها تحت تاثیر اولیه و اساسی را در صدور انقلاب و تحول در عالم اسلام داشتند.

وی افزود: این الگو ها شخصیت های دفاع مقدس است امثال شهید باکری ، همت و خرازی و کاظمی و اینها در جنگی که به برکت اسلام تبدیل به مدرسه تربیت شدند مدرسه ای که مقام عظمای ولایت احراز دارد نشانش را یعنی چفیه در هر جلسه رسمی و غیر رسمی با خود داشته باشند . 

وی گفت: انقلاب ما در دنیای که دین افیون توده ها خوانده می شد عظمت و توانمدی دین را در همراه کردن توده هایی مردم با خود و مبارزه با طاغئت های جهانی به همگان نشان داد.

امام جمعه شهر قهاوند گفت: نباید فراموش کرد که انقلاب اسلامی همه پیروزی های خود را در روزگاری به دست آورد که به قول امام راحل تنهای تنها بود و جز خدا کسی را نداشت و نخواسته بود کسی داشته باشد.

حجت الاسلام محققی افزود: ملت انقلابی ایران عزت خود را در سایه اسلام و به بهایی گزارف به دست آورده است و هرگز حاظر نیست آرمانهایش را قربانی منافع مادی و بهبود معیشتی خود نماید.

دیدگاه شما