وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : پنجشنبه 23 بهمن 1393 ساعت 11:15   |   کد مطلب: 12844
تقدیرامام جمعه و استاندار همدان از حضور حماسی مردم در راهپیمایی 22 بهمن
نماینده ولی فقیه در استان و استاندار همدان با صدور پیامی مشترک از حضور بااقتدار مردم ولایتمدار و متدین این استان در راهپیمایی 22 بهمن امسال تقدیر کرد.

به گزارش نافع، به نقل از روابط عمومی استانداری، در پی حضور حماسی و پرشور مردم استان همدان در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن، نماینده ولی فقیه در استان و استاندار همدان در پیامی مشترک از مردم قدردانی و تشکر کردند.

در این پیام آمده است:حضور آگاهانه، گسترده و پر شور شما مردم فهیم استان همدان و حماسه آفرینی با مشارکت فعالانه در سی و ششمین یوم الله پیروزی انقلاب، 22 بهمن ماه در پاسخ به ندای رهبر عظیم الشان انقلاب، تاکیدی بر اعلام ایستادگی ملت قهرمان ایران بر اصول انقلاب اسلامی و حمایتشان از دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی است.

بر اساس این پیام، این حضور پرشور اراده آهنین ملت در پشتیبانی از آرمان های انقلاب اسلامی و رهبری نظام را به رخ جهانیان کشید و ثابت کرد که ایرانی مسلمان هرگز زیر بار حرف زور نخواهد رفت.

در این پیام افزوده شد:بی تردید این حماسه مردم بیدار ایران در یوم الله 22 بهمن امسال، پشتوانه محکمی برای ادامه مذاکرات و مواجهه مستقیم با 5+1 و استکبار جهانی خواهد بود.

در این پیام آمده است:به عنوان خدمتگزاران شما در استان با قدردانی از حماسه آفرینی ملت ولایتمدار و حماسه آفرین، امیدواریم در سایه توجهات حضرت ولی عصر(عج) و رهنمودهای مقام معظم رهبری و تدابیر و تلاش های دولت خدمتگزار، شاهد رشد و شکوفایی ایران اسلامی، مقتدتراز گذشته در جهان باشیم.

مردم شهر دارالمومنین همدان همنوا با سراسر کشور در روز 22 بهمن با فریاد ˈمرگ بر استکبارˈ بار دیگر اتحاد خود را به جهانیان اثبات کردند.

آیین راهپیمایی 22 بهمن امسال ساعت 10 صبح دیروز با حضور اقشار مختلف مردم در میدان امام خمینی (ره) شهرهمدان برگزار شد.

انتهای پیام/ح

دیدگاه شما