وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : دوشنبه 27 بهمن 1393 ساعت 10:35   |   کد مطلب: 12938
افتتاح 11 واحد مسکونی توسط بهزیستی کبودراهنگ
مدیر بهزیستی شهرستان کبودراهنگ از افتتاح 11 واحد مسکونی و یک واحد تجاری توسط این سازمان در کبودراهنگ خبر داد.

به گزارش نافع به نقل از کورنگ، محمود محمدی با اعلام این خبر گفت: این واحدها به مناسبت دهه فجر با اعتباری بالغ بر 3 میلیارد و 694 هزار ریال افتتاح و به بهره برداری رسیده است.
وی در تشریح این خبر گفت: 5 باب از این واحدها برای خانواده های معلولین، 6 باب برای خانواده های بی سرپرست و از  کار افتاده و یک باب به خانواده آسیب دیده واگذار شده است.
محمدی همچنین از افتتاح یک واحد تجاری در روستای پرورق کبودراهنگ خبر داد و گفت: واحدهای مذکور در روستاهای داق داق آباد، مسجدین، قزلجه کوهین، سردرآباد، پرورق، ازون دره و شهر کبودر اهنگ با مشارکت خیرین به بهر برداری رسیده اند.
وی با اشاره به مشارکت های مردمی در طرح های بهزیستی کبودراهنگ گفت: در ده ماهه نخست سال 93 مبلغی بالغ بر یک میلیارد و 183 هزار ریال در قالب کمک های نقدی و غیرنقدی توسط 260خیر به این نهاد جلب شده است.
مدیر بهزیستی کبودراهنگ مشارکت های مردمی را در راستای  توانمند سازی جامعه هدف بهزیستی عنوان کرد و گفت: معلولان، سالمندان و مددجویان نیازمند تنها بخشی از جامعه هدف بهزیستی هستند که حمایت‌های مردمی، محرومیت زدایی را تسریع خواهد کرد.
وی فعالیت در زمینه کاهش آسیب های اجتماعی را از دیگر حوزه های فعالیت بهزیستی عنوان کرد و گفت: تعداد مددجویان تحت پوشش بهزیستی کبودراهنگ بیش از دوهزار و 350 نفر هستند.
محمود محمدی همچنین از برگزاری همایش تجلیل از خیرین و پیشکسوتان سازمان بهزیستی استان همدان خبر داد و گفت: با حضور خیرین استان همدان، و برخی مسئولین کشوری و استانی این همابش درهمدان برگزار می شود.
وی گسترش شناخت جامعه از فعالیت های بهزیستی، ارتقا و مشارکت های مردمی، فراهم کردن زمینه توسعه سمن ها هماهنگ با اهداف بهزیستی، تلاش برای تکمیل سرمایه اجتماعی و افزایش اعتماد و توجه خیرین را از اهداف این همایش استانی عنوان کرد.
انتهای پیام/ ب

دیدگاه شما