وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : شنبه 18 بهمن 1393 ساعت 09:38   |   کد مطلب: 12729
مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران:
سران فتنه قاتل‌اند / فتنه در حال جوانه زدن است
سران فتنه قاتل‌اند / فتنه در حال جوانه زدن است
مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: حفظ انقلاب اسلامي بر همه واجب است، نهال انقلاب كهن شده، دشمنان به دنبال محصور كردن انقلاب اسلامي هستند.

به گزارش نافع، حسين همداني شامگاه جمعه در سلسله نشست‌های دهه فجرهمدان در دفتر امام جمعه همدان اظهار داشت: در زمان دولت ملي گرايان در روزنامه‌ها برخي جريانات اعلام كردند كه تا شش ماه ديگر كار انقلاب اسلامي تمام است، چرا كه  در حال نبرد تمام عيار بوديم و تحريم از نظر اقتصادي، حتي سيلوهاي گندم را هم جارو كرده بودند، مهمات و سيم خاردار هم نداشتيم.

وی افزود: در دهه فجر بايد يادآوري كنيم كه چه بوديم وچه شديم، امروز غرق در نعمت هستيم، انقلاب اسلامي به آساني به دست نيامده، بزرگ‌ترین دستاورد انقلاب اسلامي تحول است، يك طلبه همداني در شهر پنج ميليون سني نشين حلب سوريه سفير ايران و محور وحدت در هفته وحدت شده است.

مشاور فرمانده کل سپاه  پاسداران با اشاره به اينكه پدران ما آرزو می‌کردند كه  روزي حكومت اسلامي برپا شود، در حالي كه اميدي به آن ندشتند اما به تكليف خود عمل كردند، بيان داشت: برخي از علما نيز برپايي حكومت ديني را باور نداشتند، نبايد  سختی‌هایی به پيروزي رسيدن حكومت اسلامي را از ياد برد، نگرانيم اما نااميد نيستيم.

همداني ادامه داد: نظام ديني جايگزين نظام شاهنشاهي شد، قبل از انقلاب دشمن در صف روحانيت نيز نفوذكرده بود و القا جدايي دين از سياست می‌کرد، وي مهر باطل بر اين نگاه در حوزه‌ها زد، چرا كه پيامبر اسلام براي تشكيل حكومت آمده بود.

وي با اشاره به اينكه  در حال حاضر با يك خصومت ديني روبرو هستيم، عنوان كرد: قدرت دين بر ما ثابت كرد كه  می‌توان حكومتي را به ثمر رساند و حاكميت را در آن برپا كرد، انقلاب اسلامي فرهنگي بود نه انقلاب داس و چكش، نه آسفالت، اكنون خدمات رساني به همه كشور گسترش يافته است.

مشاور فرمانده کل سپاه  پاسداران افزود: يكي از دستاوردهاي انقلاب اسلامي اين بود كه زنان به جايگاه خود بازگشتند، زنان در دفاع مقدس شركت كردند و نقش  بزرگي داشتند.

سردار همداني با اشاره به اينكه  انقلاب اسلامي به مردم سهيم بودن در سرنوشتشان را هديه داد، بيان داشت: 10 فتنه در كشور در دوران آغاز انقلاب اسلامي تاكنون روي داده است ،17 هزار شهيد ترور در انقلاب اسلامي داريم، همه در دفاع مقدس نقش داشتند اما درصد آن‌ها فرق می‌کند حتي افرادي كه  به جنگ اعتراض نكردند نيز در جنگ تحميلي مشاركت داشتند.

وي اذعان داشت:  مردم بايد دولت مردان را كنترل كنند و مطالبه داشته باشند و بر آنان نظارت كنند، بايد مراقب دشمني  بيروني داخل بود.

مشاور فرمانده کل سپاه  پاسداران با اشاره به اينكه  برخي از بزرگان از امام خميني (ره) پس از عمليات بيت المقدس درخواست كردند كه جنگ تحميلي به پايان برسد اما وي در ديدار مردمي اعلام كرد مردم خسته نيستند بلكه آنان خود از ادامه جنگ خسته‌اند، بيان داشت: امام خميني (ره) پس از  قبول قطعنامه در نامه‌های خود به رزمندگان وعده می‌دهد كه اين حماسه انقلاب اسلامي را صادر می‌کند، بيش از 100 دستاورد در انقلاب اسلامي داشته‌ایم.

سردار همداني اظهار داشت: حفظ انقلاب اسلامي  بر همه واجب است، نهال انقلاب كهن شده، دشمنان به دنبال محصور كردن انقلاب اسلامي هستند.

وي با اشاره به اينكه  دمشق پس از دوسال درگيري از شهرهاي شرقي كشور امن تر است ، طرح دفاعي شهر تهران را در آن اجرا كرديم، اذعان داشت: دفاع مقدس مدلي بود براي ملت‌هایی كه به دنبال پيروزي هستند ، 10 كشور از جمله کشورهای عربی نامه رسمي به ايران نوشته‌اند تا در صورت ورود تکفیری‌ها به ياري آنان برويم.

مشاور فرمانده کل سپاه  پاسداران اظهار داشت: در طرح‌های عملياتي دفاع مقدس حد نهايت تصور ما شهر بصره بود، اما اكنون مرزهايمان را تا سامرا، سر زمین‌های اشغالي و تا جنوب لبنان گسترش داده‌ایم.

سردار همداني با اشاره به اينكه  انقلاب اسلامي رونده است، اذعان داشت: دست از آزادي قدس بر نمی‌داریم، انقلاب اسلامي جوانان را متحول كرده است.

وي اظهار داشت: سردار سليماني بازمانده كاروان دفاع مقدس است ، مانند وي  در كشور زياد هستند، به نسبت سالهاي اوليه  انقلاب  شاهد رويش هستيم، جوانان بسياري علاقه به حضور در جبهه مبارزه در آن سوي مرزها را دارند، انقلاب اسلامي صادر می‌شود و مرز نمی‌شناسد.

مشاور فرمانده کل سپاه  پاسداران با اشاره به اينكه  داعش را به اشتباه يك حكومت اسلامي عنوان می‌کنند  و بايد از اين كار خودادري كرد، بيان داشت: آنان چهره اسلام را خراب می‌کنند،  فرزندان  شيطان هستند، امروز فرزندان برومند انقلاب اسلامي در حزب الله چون خورشيد مي درخشند، پس از ترور سردار الله ياري می‌توانستیم به صورت زنجيره اي هر يك ساعت نقاط مختلف سرزمین‌های اشغالي عمليات انجام دهيم، مرز درگيري خود را به سواحل مديترانه رسانده‌ایم، اسرائيل سه كشور را واسطه كرد  تا مانع عمليات هاي بيشتر شود.

سردار همداني  با اشاره به اينكه اسرائيل به دنبال  قطع دست ايران از منطقه  خاورميانه و از بين بردن حزب الله لبنان است، اذعان داشت: در سوريه در طي سه ماه  اول درگیری‌ها 80 درصد كشور به تصرف نيروهاي تروريست در آمد، اما در اين كشور يكي از دستاوردهاي ما وحدت بود،70 درصد جوانان سني جهان عاشق انقلاب هستند.

وي ادامه داد: آمريكا بدون اين كه هزينه اي كند مسلمانان را به پيكار با هم انداخته است، سوريه قطعا از تهديد نظامي فاصله گرفته است، اكنون جوانان سوري خود از كشورشان دفاع می‌کنند ،21 تيپ بسيجي در اين كشور تشكيل شده است.

مشاور فرمانده کل سپاه  پاسداران با اشاره به اينكه در فتنه 88 درشهر تهران 880 جانباز تقديم انقلاب شد ، بيان داشت: سران فتنه قاتل‌اند، فتنه 88 طراحي آمريكا  بود، سران فتنه قابل بخشش نيستند، مردم اين موضوع را از قوه قضاييه مطالبه كنند، فتنه در حال جوانه زدن است.

همداني با اشاره به سخنان يكي از مسئولان استانداري همدان در فضاي مجازي در خصوص امام خميني (ره) بيان داشت: عده اي به ارزش‌ها توهين می‌کنند، اين فرد مزدور است و يا پول گرفته است كه اين كار را انجام دهد.

انتهای پیام/ح

دیدگاه شما