وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : شنبه 6 دى 1393 ساعت 11:06   |   کد مطلب: 11812
مدیریت جهادی در گاز رسانی به روستای قزلجه حاجیلو تجلی کرد
بخشدار مرکزی کبودراهنگ از اجرای جهادی طرح گازرسانی به روستای قزلجه حاجیلو خبر داد و گفت: مدیریت جهادی و عزم مردمی در گاز رسانی به روستای قزلجه حاجیلو تجلی کرد.

به گزارش نافع،  یدالله ابراهیم خانی در مصاحبه با خبرنگار کورنگ از اتمام پروژه گاز رسانی به روستای قزلجه حاجیلو خبر داد و گفت: با مدیریت و تلاش جهادی عملیات گازرسانی به روستای قزلجه حاجیلو در مدت 50 روز کاری به اتمام رسید و در مرحله تست و تکمیل شبکه قرار دارد.
وی مدت اجرای این پروژه را طبق قرارداد منعقده 7 ماه اعلام کرد و گفت: در نتیجه مشارکت خوب مردم و مدیریت جهادی دهیاری و اعضای شورای اسلامی این روستا و با پیگیری های صورت گرفته از سوی بخشداری  این طرح در مدت کمتر از یک سوم برنامه زمان بندی شده به نتیجه رسید.
ابراهیم خانی از تلاش های مستمر شرکت گاز و پیمانکار این طرح تقدیر کرد و گفت: بی شک در دستیابی به این موفقیت، روحیه جهادی این عزیزان موثر بوده است.
وی از بهره برداری طرح گازرسانی روستای قزلجه حاجیلو به مناسبت دهه مبارک فجر خبر داد و گفت: عملیات اجرایی خط لوله به این روستا از روستای آب باریک رزن از اول مهرماه سال جاری آغاز شد و با اعتباری بالغ بر یک میلیارد تومان به اتمام رسید.
بخشدار مرکزی کبودراهنگ همچنین از پایان عملیات گازرسانی به روستای «اخچلو» خبر داد و گفت: این طرح طی چند هفته آینده به بهره برداری می رسد.
وی از آغاز عملیات گاز رسانی به روستای انجیرباغی در آینده نزدیک خبر داد و گفت: با گازرسانی به این روستا همه 51 روستای بالای 20 خانوار بخش مرکزی به شبکه گاز سراسری وصل می شوند.
بخشدار کبودراهنگ یادآور شد: بخش مرکزی شهرستان کبودراهنگ دارای 55 روستاست که از این تعداد 51 روستا بالای 20 خانوار هستند.
انتهای پیام / ح

دیدگاه شما