وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : دوشنبه 31 شهريور 1393 ساعت 13:11   |   کد مطلب: 9651
سارقان آموزشگاه موسيقي در همدان دستگير شدند
رئيس پليس آگاهي استان همدان از دستگيري سارقان لوازم داخل خودرو وآموزشگاه موسيقي و كشف 26فقره سرقت در اين شهرستان خبر داد.

به گزارش نافع به نقل از مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان همدان،سرهنگ زارعي با اعلام اين خبر گفت: به دنبال وقوع سرقت هاي متعدد داخل خودرو در سطح شهرستان همدان ، شناسايي ودستگيري سارقان در دستور كار پليس آگاهي استان قرار گرفت.
وي افزود:ماموران پليس پس از تلاش بسيار موفق به شناسايي دو نفر از سارقان سابقه دار و حرفه اي به هويت هاي(ش-ج)،(و-ي) شدند و توانستند آنها را در حين سرقت دستگير کنند.
سرهنگ زارعي ادامه داد:متهمان پس از بازجويي به 5فقره سرقت داخل خودرو و يك فقره سرقت از آموزشگاه موسيقي رودكي و اموالي از قبيل : كيس، مانيتور، گيتار،گوشي همراه ، 3 دستگاه ضبط پخش خودرو اعتراف کردند.
رئيس پليس آگاهي استان در خاتمه گفت:متهمان به همراه پرونده تشکيلي به دادسرا معرفي و با قرار صادره روانه زندان شدند.
سرهنگ مرادي در خاتمه از توقيف 7 دستگاه موتورسيكلت پورسال كه صداي ناهنجار داشتند و براي مردم ايجاد مزاحمت مي نمودند خبر داد که همگي روانه پارکينگ شدند.
5 کشته و 3 مجروح حاصل سانحه رانندگي در محورهاي همدان
رئيس پليس راه استان همدان از فوت پنج تن و مجروح شدن سه نفر طي 24 ساعت گذشته در محورهاي مواصلاتي استان خبر داد.
به گزارش مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان همدان،سرهنگ خيري با اعلام اين خبر گفت:روز گذشته در پي يک فقره تصادف در کيلومتر 15 محور رزن به آوج بين يک دستگاه وانت مزدا و يک دستگاه تريلي دو تن از سرنشينان وانت مزدا در دم فوت و راننده آن مجروح و به بيمارستان" وليعصر" رزن اعزام شدند.
وي افزود: کارشناس پليس راه ،انحراف به چپ هر دو خودرو را علت تصادف اعلام و هردو خودرو به ميزان 50% مقصر حادثه شناخته شدند .
سرهنگ خيري همچنين از وقوع يک فقره تصادف در کيلومتر 11 محور رزن به همدان خبر داد که خودرو ي 206 به رانندگي فردي مجهول الهويه به علت عدم توجه کافي به جلو با دو دستگاه کشنده ماک برخورد که در اين حادثه راننده 206 در دم فوت کرد.
اين مقام مسوول در ادامه بيان داشت:روز گذشته در محور شيرين سو به زنجان نيز يک دستگاه پرايد به علت تخطي از سرعت مطمئنه واژگون و سرنشين 28 ساله آن مجروح و به "بيمارستان امام رضا "کبودرآهنگ منتقل که متاسفانه در اثر شدت جراحات در بيمارستان فوت کرد.
سرهنگ خيري افزود: متاسفانه صبح امروز در کيلومتر 17 محور اسدآباد به کنگاور يک دستگاه سواري پرايد با يک دستگاه کاميون برخورد که راننده 40 ساله پرايد در دم فوت و دو سرنشين آن به بيمارستان "قائم" اسدآباد منتقل شدند.
رئيس پليس راه استان در خاتمه گفت: راننده کاميون که به علت عدم رعايت حق تقدم ،مقصر حادثه بود از صحنه متواري شده است .

دیدگاه شما