وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : شنبه 24 مرداد 1394 ساعت 14:43   |   کد مطلب: 15833
سارق حرفه اي با 767 ميليون ريال وجه سرقتي دستگير شد
جانشين انتظامي استان همدان از اجراي سريع و دقيق طرح مهار و کشف 767 ميليون و 215 هزار ريال وجه نقد به همراه يک دستگاه خودرو سرقتي در پي دستگيري يک سارق حرفه اي خبر داد.

به گزارش نافع، سرهنگ "علي اصغر خرم روي" با بيان اين مطلب گفت: در پي خبري مبني بر سرقت به عنف يک دستگاه خودرو پرايد حامل مبلغ 767 ميليون و 215 هزار ريال وجه نقد مربوط به عوارضي آزاد راه کربلا ، اين موضوع به صورت ويژه در دستور کار ماموران انتظامي شهرستان کبودراهنگ قرار گرفت.

اين مقام انتظامي افزود: در ادامه بررسي ماجرا مشخص شد در مسير حوالي پل 157 توسط  يک دستگاه 206 نقره اي رنگ با سه نفر سرنشين، خودرو پرايد حامل وجه متوقف شد و پس از تهديد چاقو و استفاده از اسپري خودرو و وجه نقد توسط سارقان مورد سرقت قرار گرفت.

اين مقام انتظامي استان اظهار داشت: با توجه به حضور سريع عوامل در محلهاي اجراي طرح در نهايت ماموران  پاسگاه "مهاجران" شهرستان کبودراهنگ موفق شدند خودرو 206 را متوقف و راننده خودرو را دستگير و  وجه نقد سرقت شده را نيز کشف کنند.

جانشين انتظامي استان همدان در خاتمه گفت: در نتيجه بررسي ميداني توسط  ماموران پاسگاه ويان و پليس آگاهي همدان خودرو پرايد نيز که در حوالي پارک کوهستاني "کوريجان" استان همدان بصورت بلاصاحب رها شده بود کشف شد و تلاش پليس جهت دستگيري دو سارق متواري همچنان ادامه دارد.

هشدار رئيس پليس مبارزه با موادمخدر همدان به حجاج

رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر همدان به حجاج گفت: حجاج در صورت داشتن اعتياد قبل از سفر اقدام به درمان و از جا به جايي و حمل مواد مخدر و قرص هاي ممنوعه جلوگيري کنند.

به گزارش پايگاه خبري پليس، رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر همدان گفت: يکي از دغدغه هاي اصلي مسئولان نظام ج.ا.ايران در بحث اعزام زائران به سرزمين وحي، انتقال مواد مخدر توسط عده اي از حجاج براي مصرف است که دستگيري آنان تبعات سوء سياسي، امنيتي و فرهنگي به دنبال دارد.

سرهنگ "قزوينه اي" افزود: به منظور آگاهسازي و آموزش حجاج، روز سه شنبه 20 مرداد ماه جلسه اي با حضور نمايندگان سازمان حج و زيارت، مجلس شوراي اسلامي و بعثه مقام معظم رهبري در جمع بيش از دو هزار زائر در محل ورزشگاه "فردوسي" همدان برگزار شد.

وي با اشاره به تبعات سوء دستگيري زائران، به جنبه هاي فردي، اجتماعي و خانوادگي و کشوري پرداخت و گفت: با توجه به تحولات منطقه و فضاي سياسي حاکم بر کشور، عربستان حساسيت امنيتي و انتظامي ويژه اي نسبت به زائران ايران دارد.

قزوينه اي با اشاره به برخورد قاطع ماموران عربستان به حجاج گفت: حجاج در صورت داشتن اعتياد قبل از سفر اقدام به درمان و از جا به جايي و حمل مواد مخدر و قرص هاي ممنوعه جلوگيري کنند در غير اين صورت ضمن جلوگيري از خروج آنان، پرونده تشکيل و به مقام قضائي معرفي خواهند شد.

دستگيري 16 متهم در اسدآباد

فرمانده انتظامي شهرستان "اسدآباد" همدان از اجراي طرح منطقه اي پليس ودستگيري16نفر متهم در اين راستا خبر داد .

به گزارش پايگاه خبري پليس،سرهنگ "داود علي بخشي" در تاييد اين خبر بيان داشت: در پي استمرار اجراي طرح هاي انتظامي به ويژه طرح منطقه اي، که با هدف نا امن کردن محلات جرم خيز و پاکسازي نقاط آلوده و ارتقاي احساس امنيت در بين شهروندان انجام مي شود، با استفاده از توان و امکانات موجود در سطح نقاط آلوده شهرستان اسدآباد اقدام به اجراي طرح منطقه اي کرديم که کشفيات چشمگيري در پي داشت.

وي اظهار داشت: در اين طرح مقاديري مواد مخدر کشف و 16متهم اعم از معتادان تابلو و خرده فروشان، سارق و افراد

جلبي دستگير شدند.

فرمانده انتظامي شهرستان اسدآباد ادامه داد: خودروهاي متخلف توقيف و موتورسيکلت سواران مزاحم نيز دستگير که در اين راستا اقدامات قانوني اعمال شد و تعداد چشمگيري اقلام ضد فرهنگي،يک نفرسارق حرفه اي اماکن خصوصي و11نفر معتاد وخرده فروش موادمخدر و 4 نفر جلبي دستگير و همچنين تعداد 5 دستگاه

خودرو و 13دستگاه موتور سيکلت سوار مزاحم و متخلف توقيف و به پارکينگ منتقل شدند.

اين مقام انتظامي در خاتمه  ضمن قدرداني از همکاري خوب مردم در حوزه هاي مختلف، خواستار همکاري بيشتر مردم با پليس از طريق فوريت هاي پليس 110 شد. 

انتهای پیام/م

دیدگاه شما