وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : دوشنبه 8 تير 1394 ساعت 14:13   |   کد مطلب: 15029
دستگيري سارق کابل و سيم برق با 3 فقره سرقت در تويسرکان
فرمانده انتظامي شهرستان "تويسرکان" همدان از دستگيري سارق کابل و سيم برق و کشف 3 فقره سرقت سيم برق با تلاش ماموران انتظامي اين شهرستان خبر داد.

به گزارش نافع، سرهنگ "قاسم قرباني" با بيان اين مطلب گفت: در پي وقوع چند فقره سرقت سيم برق در سطح شهرستان تويسرکان و با توجه به اينكه سرقت سيم برق علاوه بر در پي داشتن نارضايتي شهروندان خسارات فراواني را به شبكه توزيع برق و به تبع آن به بيت المال وارد مي كند رسيدگي به اين موضوع در دستور کار ماموران پليس آگاهي قرار گرفت.

سرهنگ قرباني افزود: پس از انجام يک سري كار اطلاعاتي و گشت زني هاي هدفمند و مراقبت هاي         نا محسوس با هدف شناسايي و دستگيري سارق يا سارقان ماموران انتظامي در يک عمليات غافلگيرانه متهم را دستگير و به مقر پليس آگاهي هدايت کردند.

اين مقام انتظامي در ادامه بيان داشت: در بازجويي هاي فني و پليسي صورت گرفته، متهم ابتدا منكر قضيه سرقت شد اما در نهايت ، چاره اي جز بيان واقعيت نديد و لب به اعتراف گشود که به تنهايي اقدام به سرقت مي  كرده و  در همين راستا اقدام به 3 فقره سرقت اماکن دولتي و خصوصي در سطح شهرستان كرده است.فرمانده انتظامي شهرستان تويسرکان در پايان از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه تردد و پرسه زني افراد مشکوک که احتمال انجام سرقت و يا هرگونه جرمي توسط آنان متصور مي باشد، مراتب را فورا به شماره تلفن 110 گزارش نمايند.
انتهای پیام/ح

دیدگاه شما