وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : جمعه 22 خرداد 1394 ساعت 15:58   |   کد مطلب: 14792
سارقان اغفال کننده دختران در همدان دستگیرشدند
رئیس پلیس آگاهی استان همدان از دستگیری سارقان طلاهای کودکان و اعتراف به 10 فقره سرقت در همدان خبر داد.

به گزارش نافع، سرهنگ رضا زارعی اظهار کرد: در پی وقوع سرقت‌های متعدد طلاهای کودکان در سطح شهر همدان و اعلام شکایت مالباختگان در مراجع قضایی و انتظامی رسیدگی به این موضوع در دستور کار ماموران شعبه سوم اداره مبارزه با سرقت این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: پس از بررسی‌های فراوان مشخص شد که دو نفر با خودروی پژو 405 نقره‌ای رنگ با پلاک مخدوش پس از اغفال دختران کم سن و سال اقدام به سرقت گوشواره و النگوی آنها کرده و از محل متواری می‌شوند.

 رئیس پلیس آگاهی استان همدان در ادامه گفت: ماموران پلیس با تلاش بسیار خودرو سارقان و مالک آن را شناسایی و به پلیس آگاهی احضار کردند که مشخص شد خودروی مذکور در اختیار فردی دیگری که از سارقان سابقه‌دار و حرفه‌ای است قرار دارد.

وی اظهار کرد: این سارق حرفه‌ای به همراه فرد دیگری که از همدستانش بود در حین ارتکاب به جرم در یکی از خیابان‌های سطح شهر همدان مشاهده و بلافاصله دستگیر و پلیس آگاهی دلالت داده شد.

زارعی افزود: متهمان در بازجویی‌های به عمل آمده به 10 فقره سرقت طلا از کودکان معترف و مشخصات فرد دیگری را نیز به عنوان خریدار اموال مسروقه در اختیار پلیس قرار دادند.

 

وی گفت: در بازرسی بدنی از متهمان تعداد 3 جفت گوشواره و 2 حلقه النگو کشف و پس از تشکیل پرونده برای متهمان با صدور قرار بازداشت موقت، روانه زندان شدند.

انتهای پیام/ح

دیدگاه شما