وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : پنجشنبه 14 آبان 1394 ساعت 10:19   |   کد مطلب: 17087
فرمانده انتظامي شهرستان:
5 سارق حرفه اي در نهاوند دستگير شدند
فرمانده انتظامي نهاوند با اشاره به اجراي طرح هاي گسترده مقابله با سرقت در اين شهرستان از دستگيري 5 سارق و کشف 5 دستگاه موتورسيکلت سرقتي و اموال مسروقه خبر داد.

به گزارش نافع، سرهنگ محسن اقباليان بیان داشت: انتظامي نهاوند بر اساس تدابير و تصميمات راهبردي و کاربردي در قرارگاه پيشگيري از سرقت شهرستان و با تاکيد بر اجراي مصوبات اين قرارگاه اقدام به اجراي طرح هاي انتظامي وعملياتي گسترده در راستاي مقابله با سرقت در سطح شهرستان کرد.

اين مقام انتظامي افزود:در اين طرح ها ضمن  توجه به کسب اخبار دقيق و اشرافيت اطلاعاتي از سوي پليس نهاوند از چند تيم ويژه عملياتي مجرب متشکل از مامورين کلانتري هاي سطح شهر و همچنين پليس آگاهي استفاده شد.

سرهنگ اقباليان همچنين تصريح کرد: از آن جايي که اين طرح ها بر اساس برنامه و هدف از پيش تعيين شده در قرارگاه پيشگيري از سرقت و از طرفي بر مبناي اقدامات گسترده اطلاعاتي  اجرا شد لذا نتايج موفقيت آميزي را در پي داشت.  

فرمانده انتظامي شهرستان نهاوند در پايان اين خبر اذعان داشت: در پي اجراي اين طرح 5نفر سارق دستگير شدند که هرکدام در يکي از حوزه هاي سرقت من جمله سرقت صندوق صدقات،سرقت مغازه وسرقت موتورسيکلت فعاليت داشتند که از آنان اموال مسروقه نيز کشف شد مضافا اينکه طرح استعلام موتورسيکلت هاي توقيف شده در پارکينگ هاي سطح شهر اجرا که در نتيجه اين طرح تعداد5دستگاه موتورسيکلت سرقتي که در شهرهاي همجوار سابقه سرقت داشته اند کشف شد .

پایان پیام/م.د

دیدگاه شما