وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : دوشنبه 2 شهريور 1394 ساعت 18:34   |   کد مطلب: 16043
فرمانده انتظامي شهرستان:
سارقان حرفه اي در همدان به دام افتادند
فرمانده انتظامي شهرستان همدان از دستگيري 4 نفر سارق حرفه اي و کشف 4 فقره سرقت توسط ماموران کلانتري 17 و 14 خبر داد.

به گزارش نافع، "سرهنگ رسول مرادي " گفت: در پي شکايت احدي از شهروندان، مبني بر سرقت 500 ميليون ريال وجه نقد از داخل خودر وي، توسط سرنشينان يک دستگاه وانت نيسان، با توجه به اهميت موضوع تيمي از ماموران کلانتري 14 خضر همدان موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وي افزود : ماموران انتظامي با انجام کار گسترده و تلاش مضاعف مالک خودر را شناسايي و طي يک اقدام ضربتي نامبرده را دستگير کردند که پس از اقدامات قانوني جهت بررسي بيشتر تحويل مقام قضايي دادند.

اين مقام انتظامي در ادامه اظهار داشت: ماموران کلانتري 17 نيز ضمن گشت زني در حوزه استحفاظي خود تعداد 3 نفر سارق باغات و صندوق هاي صدقات را شناسايي و دستگير کردند.

سرهنگ مرادي با اشاره به اينکه متهمان دستگير شده داراي سابقه کيفري بودند تصريح کرد :اين سارقان سابقه دار در تحقيقات تخصصي پليس، به چندفقره از انواع سرقت ها نظير سرقت داخل خودرو، مغازه و قطعات و محتويات خودروي شهروندان اعتراف کردند.

 

وی خاطرنشان کرد : متهمان پس از تشکيل پرونده و بازسازي صحنه هاي سرقت جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضايي تحويل داده شدند.

فرمانده انتظامي شهرستان همدان در پايان توصیه هایی جهت جلوگیری از سرقت وسایل داخل خودرو ارائه داد:

 از قرار دادن پخش خودرو در زیر صندلی و داشبورد اتومبیل جداً پرهیز کنید . تا جایی که ممکن است برای خودروی خود از ضبط کشويي استفاده کنید در زمان خروج از خودرو آن را از محل خود خارج کنید .

از قرار دادن خودروها در کوچه ها و معابر پرت و تاریک جلوگیری کنید .

در صورت مشاهده سارق یا سارقان مشخصات ظاهری آنها را به خاطر بسپارید . چنانچه دارای خودرو ، یا موتور سیکلت هستید پلاک و مشخصات آن را یاداشت کنید و به پلیس اطلاع دهید .

از گذاشتن کیف دستی و اشیاء قیمتی در جلوی داشبورد ، روی صندلی جلو و صندلی عقب خودرو و در معرض دید خودداری کنید زیرا ممکن است سارق در محل حضور داشته باشد و پس از دور شدن شما اقدام به سرقت کند .

پایان پیام/م.د

 

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما