وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : جمعه 28 شهريور 1393 ساعت 12:17   |   کد مطلب: 9584
همدان به عنوان پایلوت گردشگری ورزشی درکشور مطرح می شود
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان گفت: گسترش سطح گردشگری ورزشی نیازمند جذب سرمایه‌گذاران علاقه‌مند در این صنعت است تا همدان میزبان خوبی برای مسابقات ورزشی باشد.

به گزارش نافع،  سیدعبدی افتخاری همدان گفت: با داشتن تأسیسات و امکانات ورزشی در رشته‌های زمستانی به عنوان یکی از پایلوت‌های گردشگری ورزشی در کشور مطرح شده است. 

وی با اشاره به این‌که بسیاری از فعالیت‌ها در عرصه ورزش نیاز به زیرسازی چند ساله دارد، خاطرنشان کرد: برای نتیجه‌گیری در بحث ورزش باید برنامه بلندمدت داشت تا در آینده مفید و کارساز باشد.

افتخاری افزود: همدان توانایی میزبانی مسابقات مختلف بین‌المللی به خصوص در ورزش‌های زمستانی را دارد که باید برای برگزاری بهتر این رویدادها به جذب سرمایه‌گذار پرداخت.

وی تصریح کرد: برگزاری موفق مسابقات بین‌المللی در سال‌های قبل باعث شده تا پیست اسکی تاریک‌دره همدان به عنوان یکی از پیست‌های مورد توجه علاقه‌مندان به اسکی قرار گیرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اعلام کرد: گسترش سطح گردشگری ورزشی نیازمند جذب سرمایه‌گذاران علاقه‌مند در این صنعت است تا همدان میزبان خوبی برای مسابقات ورزشی باشد.

افتخاری در پایان اظهار کرد: تعامل مناسبی بین ادارات کل ورزش و جوانان و میراث فرهنگی همدان در حوزه گردشگری ورزشی وجود دارد و باید از این ظرفیت به خوبی استفاده کرد. 

دیدگاه شما