وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : دوشنبه 4 خرداد 1394 ساعت 12:54   |   کد مطلب: 14539
 زندان همدان پایلوت اجرای طرح نرم افزار بهداشت و درمان شد
زندان مرکزی استان همدان پایلوت اجرای طرح نرم افزار بهداشت و درمان زندان های کشور شد.

به گزارش نافع، روابط عمومی اداره کل زندان های همدان یک هیات بازدید کننده از حوزه بهداشت و درمان سازمان زندان ها و دفتر انفورماتیک سازمان زندان های کشور در زندان مرکزی همدان حضور یافتند.

هیات بازدید کننده همچنین با حضور در بهداری زندان مرکزی هدف از این بازدید را اجرای طرح ثبت آنلاین اطلاعات مددجویان بیمار و ویزیت آنان توسط پزشکان در قالب نرم افزار طراحی شده در سیستم جامع بهداشت و درمان سازمان به منظور دسترسی آنی به این اطلاعات عنوان کردند.

به گزارش این منبع، این طرح که به صورت پایلوت در زندان مرکزی همدان برای اولین بار در کشور اجرا می شود با تشکیل پرونده الکترونیکی برای ثبت اطلاعات زندانیان جدید الورود به قرنطینه و نیز ثبت مراحل درمانی مددجویان از لحظه ورود تا پایان درمان این امکان را فراهم می کند تا تمامی اطلاعات از قبیل بیماریابی ، تعداد دفعات ویزیت و داروهای تجویزشده برای مددجویان به آسانی قابل مشاهده باشد.

همچنین اطلاعات دارویی بهداری نیز در این سامانه قابل دسترسی است و این هیات کارشناسی نواقص موجود در سامانه فعلی را برای رفع معایب و اصلاح تهیه کرده تا در سیستم جامع سازمان نسبت به برطرف کردن آن اقدام لازم انجام گیرد .

حدود پنج هزار و 500 نفر در زندان های همدان تحمل حبس می کنند.

منبع:ایرنا

انتهای پیام/ح

دیدگاه شما