وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : چهارشنبه 18 شهريور 1394 ساعت 08:58   |   کد مطلب: 16341
رئیس بازداشتگاه همدان از برگزاری مستمر جلسات انجمن معتادان گمنام در بازداشتگاه همدان خبرداد و گفت: این جلسه با شرکت 50 نفر از مددجویان عضو گروه معتادان گمنام تشکیل می شود.

به گزارش نافع به نقل از روابط عمومی اداره کل زندان های همدان، وحید قنبری افزود: این انجمن به مدت 2 سال با شرکت 20 نفر از زندانیان  راه اندازی شده و با پیگیری مستمر مسئولان مربوطه، کم کم جایگاه خود را بین دیگر زندانیان پیدا کرد.

وی ادامه داد: میزان استقبال از آن روز به روز افزایش یافته به طوری که در حال حاضر بیش از 50 نفر در هفته در این جلسات شرکت کرده و ضمن مشارکت از برنامه های این انجمن بهره مند می شوند.
قنبری اضافه کرد: جلسه انجمن معتادان گمنام  درهفته 3 جلسه و هر جلسه به مدت، یک ساعت و 30دقیقه برای مددجویان برگزار می شود.
وی بیان کرد: با توجه به اینکه غالب زندانیان ورودی به زندان ها و از جمله بازداشتگاه دارای بیماری اعتیاد بوده و یکی از فعالیت ها و برنامه های کلیدی در زندان، ترک اعتیاد زندانیان در قالب برنامه های درمانی ،فرهنگی و در نهایت اصلاحی است؛ بازداشتگاه همدان گام های خوبی برداشته و با بهره گیری از درمان ابتدایی و سپس با مشارکت زندانیان جلسات NA به صورت فعال و جدی در بازداشتگاه همدان برگزار می شود.
قنبری خاطر نشان کرد: در انجام این مهم با مساعدت و همیاری انجمن معتادان گمنام استان که با برنامه ریزی به این مرکز معرفی شده اند به عنوان راهنما،  جلسات NA را  هدایت کرده و با انتقال تجربیات ارزنده و نوید "پیام بهبودی" خدمات با کیفیتی در راستای ترک اعتیاد زندانیان ارائه می کنند.

پایان پیام/م.د

دیدگاه شما