وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : دوشنبه 11 آبان 1394 ساعت 09:10   |   کد مطلب: 17013
اداره‌كل زندان های همدان در زمينه توسعه وترويج فرهنگ اقامه نماز در سال 93 شایسته تقدیر و از مدیر کل زندان های همدان قدردانی شد.

به گزارش نافع، در اجلاس استانی نماز و کارگزاران که با حضور حجت الاسلام قرائتی رئیس ستاد اقامه نماز کشور ، معاونان استاندار و مدیران کل برگزار شد از برترین برپا کننده نماز در هر بخش تجلیل شد.

 در این مراسم با معرفی شدن  اداره کل زندان های  همدان به عنوان دستگاه  شایسته تقدیر در حوزه توجه به اقامه نماز این فریضه الهی، برگ زرینی دیگر بر افتخارات این مجموعه اصلاحی و تربیتی افزوده شد و از مدیر کل زندان های همدان با اهدای لوح تقدیر قدردانی شد .

در بخشی ازاین لوح آمده است:

جناب آقای محمد یاری

مدیر کل محترم زندانهای استان همدان

توفیق خدمتگزاری به نماز ،نور چشم پیامبر اکرم (ص) با لاترین هدیه الهی است .پاداشی که شما با حمایت و پشتیبانی از اقامه نماز ذخیره می کنید ،بزرگترین پس انداز و حمایت و لطفی که در سایه نماز دریافت می کنید بهترین بیمه ها است .

ستاد اقامه نماز در راستای اجرای پیام مقام معظم رهبری به سیزدهمین اجلاس سراسری نماز با تشکیل هیئت  ارزیابی در استان برنامه ها و فعالیتهای توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز دستگاههای اجرایی را براساس نظام جامع مورد ارزیابی قرار داده که براساس نظر نهایی هیئت داوری عملکرد در سال 93 آن دستگاه شایسته تقدیر می باشد.

بدین وسیله از همه مسئولان و دست اندرکاران نماز در آن دستگاه تقدیر و تشکر نموده امید است تلاشهای بعمل آمده مورد عنایت حضرت باری تعالی قرار گیرد".

پایان پیام/م.د

دیدگاه شما