وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : پنجشنبه 13 شهريور 1393 ساعت 08:59   |   کد مطلب: 9308
معاون آموزش و پرورش استان همدان:
۱۱۴ هزار گردشگر در مدارس همدان اسکان داده شدند
۱۱۴ هزار گردشگر در مدارس همدان اسکان داده شدند
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان همدان گفت: از ابتدای تعطیلات تابستان تاکنون ۱۱4هزار و ۸۲۶گردشگر در مدارس استان پذیرش شده‌اند.

به گزارش نافع به نقل از تسنیم، محمد بداغی ، با اشاره به حضور گسترده مسافران و گردشگران در ایام تعطیلات تابستان، اظهار کرد: 19 پایگاه شهرستانی و یک پایگاه استانی به عنوان ستاد اسکان فرهنگیان با 213 فرهنگی به عنوان عوامل اجرایی در طرح تابستانی فعال شده ‌و با توجه به پیش بینی انجام شده به منظور حضور پررنگ مسافران و گردشگران به ویژه فرهنگیان در استان همدان تمام امکانات و تجهیزات مورد نیاز در مدارس دخیل در ستاد اسکان فراهم شد.

وی افزود: از ابتدای ایام تعطیلات تابستان تاکنون 27 هزار و 779 خانوار گردشگر توسط ستاد اسکان فرهنگیان در مدارس استان پذیرش شدند که از این تعداد مسافر اسکان داده شده در مدارس استان همدان 24 هزار و 776 خانوار فرهنگی بودند.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان همدان تصریح کرد: این تعداد مسافر در قالب 114هزار و 826 نفر در مدارس استان همدان پذیرش شدند.

وی گفت: برای تابستان امسال ستاد اسکان فرهنگیان استان همدان یک هزار و 439 کلاس در قالب 157 مدرسه شامل 594 کلاس درجه یک، 332 کلاس درجه دو و 377 کلاس درجه سه برای اسکان مسافران تابستانی به ویژه فرهنگیان در نظر گرفته شده است.

بداغی عنوان کرد: در تابستان سال گذشته 122 هزار و 633 نفر در قالب 22 هزار و 957 خانوار در مدارس استان همدان اسکان یافتند و امسال نیز ستاد اسکان فرهنگیان همدان تا پایان 15 شهریور ماه آماده ارائه خدمات به مسافران است.

وی افزود: برای آماده سازی و تجهیز مدارس، ستاد اسکان فرهنگیان تابستانی یک میلیارد و 650 میلیون ریال اعتبار اختصاص داده شده است و با توجه به گرمی هوا در فصل تابستان در حد امکان کلاس های مدارس به سیستم سرمایشی مناسب تجهیز شدند.

دیدگاه شما

آخرین عناوین سایت