وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : چهارشنبه 20 اسفند 1393 ساعت 10:28   |   کد مطلب: 13426
معاون آموزش و پرورش همدان خبر داد:
بیشترین استان های که در نوروز میهمان همدانی ها هستند
بیشترین استان های که در نوروز میهمان همدانی ها هستند
معاون پشتیبانی مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان گفت:بیشترین میهمانان ورودی به استان از استان‌های آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، مازندران، تهران، اصفهان و خراسان رضوی هستند.

به گزارش نافع،  محمد بداغی در شورای آموزش و پرورش استان همدان اظهار کرد:در ایام تابستان بیشترین میهمانان ورودی به استان همدان از استان‌های جنوبی هستند، محدودیت زمانی در اسکان مسافران در ایام نوروز را یادآور شد و اظهار داشت: میزان اقامت میهمانان در استان 1.5 روز است و این یعنی اینکه فرصت کمی برای جبران اشتباهات خود داریم.

وی با اشاره به اینکه کلاس‌های درجه (ج) از رده خارج شده است، گفت: در نوروز 94 کلاس‌های درجه (الف) و (ب) را برای اسکان مسافران تدارک دیده‌ایم.

معاون پشتیبانی مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان تعداد کلاس‌های درجه الف را 660 و تعداد کلاس‌های درجه ب را 278 کلاس عنوان کرد و افزود: میانگین هر کلاس نیز پنج نفر خواهد بود.

وی با اشاره به تجهیزات حاضر در کلاس‌ها تصریح کرد: کلاس‌های درجه الف از تجهیزاتی شامل فرش، پتو، تلویزیون، یخچال و سرویس بهداشتی برخوردار هستند.

معاون پشتیبانی مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان گفت: برای ایام تابستان دو موضوع اطلاع‌رسانی و راهنمایی برای میهمانان را انجام دادیم تا از بدو ورود مشکلی برای مسافران پیش نیاید.

وی در پایان سخنانش یادآور شد: در ایام نوروز نیز 231 نفر از عوامل اجرایی بحث راهنمایی و اسکان مسافران را برعهده خواهند داشت.

انتهای پیام/ح

دیدگاه شما

آخرین عناوین سایت