وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : پنجشنبه 20 فروردين 1394 ساعت 11:34   |   کد مطلب: 13818
لکه گیری چهار هزار و305 مترمربع  راه های استان همدان در ایام نوروز
مدير كل راه و شهرسازي استان همدان از انجام چهار هزار و 305 متر مربع لكه‌گيري راههای استان در تعطيلات نوروزي خبرداد.

به گزارش نافع، مهندس محمد رودباری" در رابطه با اقدامات این اداره كل در ایام نوروز عنوان کرد: بارندگي‌هاي ابتداي سال جاري موجب تخريب بخش‌هايي از رويه‌هاي آسفالتي و ايجاد چاله‌هايي در سطح راهها شده بود كه عمليات لكه گيري راهها توسط راهداران ادارات تابعه بلافاصله با قطع بارندگي ها انجام شد.
مدیر کل راه و شهرسازی استان افزود : با تلاش و همت راهداران لكه‌گيري راهها با استفاده از آسفالت تهيه شده از قبل ( آسفالت سرد) در سطح راهها صورت گرفت.
وی ادامه داد: همچنین در این ایام، 330 نفر از راهداران به عنوان کشیک و 107 اکیپ راهداری در سطح راهها جهت خدمات رسانی به مسافران مستقر بودند.

مهندس رودباری در رابطه با اقدامات فرهنگی این اداره در ایام نوروز گفت:  تهیه و پخش 70 هزار عدد نقشه و بروشور با همکاری میراث فرهنگی و شورای حمل و نقل و نصب 60 عدد بنر با پیام ایمنی و ارتقاء فرهنگ ترافیک از جمله اقدامات فرهنگی این اداره در ایام نوروز است.

وی یادآورشد: از اقدامات انجام شده در حین سفرهای نوروزی می توان به تعمیر تعداد هفت هزار و 977 عدد تابلو، شستشوی 43 هزار و 296 عدد تابلو ایمنی و اطلاعاتی و تعمیر دو هزار و 570 متر تعمیر گاردریل اشاره نمود.

وی اضافه کرد: پاکسازی سه هزار و 87 کیلومتر از حریم و شانه راه، تعمیر 242 کیلومتر از روشنایی ها و تعمیر 582 عدد چراغ چشمک زن از اقدامات این اداره در ایام تعطیلات است.

وي ادامه داد: تعداد 954 نفر از هم وطنان در اين ايام در راهدارخانه هاي اين اداره كل در سطح استان اسكان داده شدند.

وي اعلام كرد: در اين ايام به تعداد 213 دستگاه خودرو مسافرين كه دچار نقص فني بودند از سوي اين اداره كل خدمت رساني صورت گرفت.

مدير كل راه و شهرسازي استان همچنين افزود: تعداد 19 نفر از عوامل حفاظت از اراضياين اداره كل در ايام تعطيلات در سطح شهرهاي استان به صورت شبانه روزي در قالب نيروهاي كيشيك گشت زني مشغول به كار بوده اند.

مهندس رودباری خاطر نشان كرد: در ایام نوروز ، یک میلیون و 292 هزار و 775 متر مکعب برفروبی و دو هزار و 886 تن نمک پاشی با تلاش راهداران انجام شده است.

انتهای پیام/ح

دیدگاه شما