وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : يكشنبه 23 فروردين 1394 ساعت 12:22   |   کد مطلب: 13855
گردش آزادانه خبرنگار صهیونیست درهمدان! +تصاویر
حتی اگر وی با گذرنامه جعلی وارد شده باشد- که احتمال آن زیاد است- شناسایی یکی از مشهورترین خبرنگاران اسرائیلی کار سختی نیست و معلوم نیست غفلت در این مسئله مهم، چه توجیهی دارد!؟

به گزارش نافع، در خبرها آمده بود «اورلی آزرلایی» یکی از مشهورترین خبرنگاران روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت، 14 روز تمام در ایران بوده و به تهیه گزارش و کسب خبر و مصاحبه با مردم مشغول بوده است!
 
او گزارش می‌دهد در ایرانگردی‌اش اصفهان، شیراز و تخت جمشید و تهران را دیده و با مردم آنها صحبت کرده است و درباره انتظار مردم ایران برای برقراری رابطه با آمریکا و حتی اسرائیل داستان‌سرایی کرده است!
 
صرفنظر از اینکه او چه نوشته و گزارش وی از جامعه ایرانی تا چه حد مغرضانه بوده است- که البته از یک خبرنگار صهیونیست انتظاری جز این هم نیست- پرسش مهم و کلیدی آن است که خبرنگار مذکور با چه هویتی به ایران آمده است!؟ بدیهی است که او نمی‌تواند با پاسپورت رژیم صهیونیستی به ایران آمده باشد بنابراین آیا با گذرنامه جعلی سفر کرده است؟! مسئولان مربوطه در وزارت ارشاد اسلامی که متولی انجام امور مربوط به ورود و خروج خبرنگاران خارجی هستند باید به این پرسش بدیهی پاسخ بدهند که ورود یک خبرنگار اسرائیلی و گردش دو هفته‌ای او در کشور، چگونه اتفاق افتاده است؟!

به نوشته کیهان، حتی اگر وی با گذرنامه جعلی وارد شده باشد- که احتمال آن زیاد است- شناسایی یکی از مشهورترین خبرنگاران اسرائیلی کار سختی نیست و معلوم نیست غفلت در این مسئله مهم، چه توجیهی دارد!؟

تصاویر زیر توسط این خبرنگار صهیونیست در ایران تهیه شده است:

مسئولان در خواب بودند؟!/ گردش آزادانه خبرنگار صهیونیست در ایران! +تصاویر
اورلی آزرلایی خبرنگار صهیونیست در شیراز!

مسئولان در خواب بودند؟!/ گردش آزادانه خبرنگار صهیونیست در ایران! +تصاویر
اورلی آزرلایی خبرنگار صهیونیست در همدان!

مسئولان در خواب بودند؟!/ گردش آزادانه خبرنگار صهیونیست در ایران! +تصاویر
اورلی آزرلایی خبرنگار صهیونیست در همدان!

منبع:صراط

انتهای پیام/ح

دیدگاه شما

آخرین عناوین سایت