وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : دوشنبه 22 تير 1394 ساعت 14:18   |   کد مطلب: 15247
برتری پر گل تیم اصحاب رسانه در مسابقات فوتبال جام رمضان
تيم اصحاب رسانه استان همدان در دومين بازي خود در جام رمضان شهرداري، به برتری پرگل دست یافت.

به گزارش نافع، به نقل ا زهمدان ورزش،  تیم خبرنگاران همدان متشکل از علی ثقفی، حامد صیفی، جلال کریمی، امیر غلامی، مجتبی مظاهری، سعید صادق زاده، علی نظری، محمد نوری فر، مجتبی دی آبادی، حمید غلامی، پوریا پاکیزه، مرتضی بیات و میثم ناصرنژاد و به سرپرستی فرشید گل محمدی توانست در دومین بازی خود با نتیجه شش بر سه مقابل تیم اتوبوسرانی به برتری برسد.

اتوبوسرانان در حالیکه خبرنگاران به دلیل تاخیر در ورود به زمین بازی فرصت گرم کردن پیدا نکردند، توانستند گل نخست خود را به ثمر برسانند اما طولی نکشید که علی ثقفی هافبک تند و تیز صورتی پوشان خبرنگاران توانست گل تساوی بخش را وارد دروازه آبی پوشان اتوبوسرانی کند.

تیم اتوبوسرانی سپس به گل دوم خود دست یافت تا کار برای تیم خبرنگاران سخت شود. با این حال علی ثقفی توانست بازهم با یک ضربه زیبا و استتثنایی تیم خبرنگاران را به گل تساوی برساند و در ادامه میثم ناصرنژاد با یک شوت سرکش سومین گل تیمش را به ثمر رساند تا خبرنگاران نیمه نخست این بازی که با قضاوت رضا جابری از پیشکسوتان داوری همدان همراه بود، با برتری به رختکن بروند.

با شروع نیمه دوم بازهم شاهد درخشش خبرنگاران بودیم به طوریکه حامد صیفی مهاجم تکنیکی خبرنگاران توانست با همکاری جلال کریمی، علی ثقفی و سایر بازیکنان سه گل تماشایی به ثمر برساند.

اتوبوسرانی در دقایق پایانی بازی و در حالیکه ذخیره های خبرنگاران در میدان حاضر بودند توانست به سومین گل خود برسد اما این گل هم مانع از شکست این تیم نشد.

خبرنگاران در آخرین بازی مرحله مقدماتی فردا شب و از ساعت 21 و 30 دقیقه به مصاف تیم حراست شهرداری همدان می روند.

تیم خبرنگاران صعودش را به مرحله نیمه نهایی قطعی کرده است اما برای صدرنشینی گروه خود نیاز به تفاضل گل بالا دارد.

در گروه الف نیز آتشنشانان همچنان صدرنشین هستند و تیم دوم صعود کننده نیز از بین محلات و سازمان ورزش شهرداری مشخص می شود.

انتهای پیام/ ح

دیدگاه شما