وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : چهارشنبه 31 تير 1394 ساعت 15:08   |   کد مطلب: 15357
انتقاد کارگردان نمایش آریا از خبرنگاران استان همدان
نشست رسانه ای گروه نمایشی آریا با نمایش آنطرف دریاها کجاست در محل سالن کنفرانس مجتمع فرهنگی هنری شهید آوینی با حضور اصحاب رسانه برگزار گردید.

به گزارش نافع، سعید باغبانی گفت:نمایشنامه آنطرف دریاها کجاست در سال 91 به عنوان دومین نمایش جشنواره تئاتر کودک ونوجوان در بخش نمایشنامه نویسی در جشنواره بین المللی کودک ونوجوان انتخاب گردید ومورد توجه علاقمندان در این حوزه هنری قرار گرفت.
وی گفت: این نمایشنامه به نویسندگی اسدالله اسدی وبا نقش آفرینی هنرمندانی چون محراب قاسمی،امیر حسین فاطمی،رضا شریفی،مصطفی بیگی،فاطمه عباسی،حسین قاسمی هنر،مهشاد غلامی،مریم صحبتی وساغر عشقی اجرا خواهد شد.
باغبانی خاطر نشان کرد: ترانه ابتدای نمایش سروده مهدی شادمانی روشن وبا آهنگسازی مجید شهبازی می رود تا نمایشی خوب و به یادماندنی برای مخاطبان وعلاقمندان خود داشته باشد.
به گفته کارگردان این نمایش برای جشنواره کودک ونوجوان تولید شده است که فضای این کارنسبتا فانتزی است و قطعا مخاطبان خاص خود رانیز دارد که امید است مورد توجه علاقمندان این حوزه قراربگیرد.

گفتنی است که نمایش آنطرف دریاها کجاست از اول مرداد تا ده روز برای دوستداران وعلاقمندان همدانی در مجتمع فرهنگی هنری شهید آوینی در دو سانس درساعت 16:30و19:30 به نمایش  گذاشته می شود بلیط این نمایش برای هر نفر 7هزار تومان است وبرای اعضای کانون کودک ونوجوان نیم بها است.

انتقاد کارگردان نمایش آریا از خبرنگاران استان همدان

در پایان کارگردان نمایش آریا از خبرنگاران استان گلایه کرد وگفت:چرا خبرنگاران برای پوشش خبری حضور پیدا نمی کنند ولی در زمان جشنواره حجوم می اورند وانتظار ما از خبرنگاران اینست که در مورد اجرای نمایش خبررسانی کنند ودر این زمینه برای علاقمندان این حوزه اطلاع رسانی کنند.
بیگی هم یکی ازبازیگران گروه نمایش انطرف دریاها کجاست با تاکید بر اطلاع رسانی در مورد نمایش گفت :ما از اصحاب رسانه می خواهیم که در امر اطلاع رسانی فعال باشند واین امر مهم را صرفا در موقع جشنواره انجام ندهند.

انتهای پیام/ک.ح431

دیدگاه شما