وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : يكشنبه 17 اسفند 1393 ساعت 13:21   |   کد مطلب: 13369
اتوبوس گردشگری همدان در ایام شنوروز فعال شود
شهردار همدان با بیان اینکه تابلوهای ورودی شهر باید به زبان‌های مختلف برای گردشگران خارجی مهیا شود، تصریح کرد: در ایام نوروز باید اتوبوس گردشگری راه‌اندازی شود تا مسافران با خدمات ارزان و به سهولت بتوانند از اماکن گردشگری بازدید کنند.

به گزارش نافع، مصطفی رسولی ظهر امروز در ستاد تسهیلات نوروزی شهر همدان اظهار کرد: حضور گردشگران و مسافران نوروزی بازخوردهای اقتصادی و فرهنگی مناسبی را با خود به همراه خواهد داشت و باید از این فرصت مغتنم برای ارتقای سطح آگاهی آحاد مردم استفاده کرد.

وی با تأکید بر اینکه باید از قابلیت‌های مهم فرهنگی، هنری، اقتصادی و اجتماعی شهرستان برای معرفی همدان بهره‌مند شد، گفت: همدان به عنوان شهری کهن و پایتخت تاریخ و تمدن ایران‌زمین هر ساله میزبان جمع کثیری از میهمانان نوروزی است.

شهردار همدان افزود: باید با برنامه‌ریزی و ایجاد امکانات و تسهیلات لازم شرایط برای آسایش، آرامش، اسکان و تفریح گردشگران به بهترین شکل ممکن فراهم شود.

وی گفت: شهرداری همدان طبق سال‌های گذشته و خدمات‌رسانی که هرساله به مسافرین نوروزی ارائه می‌دهد، امسال هم این فعالیت‌ها را با جدیت و اهمیت خاص و بهتر از سال گذشته به ثمر خواهد رساند.

رسولی با بیان اینکه هماهنگی‌های لازم با همه مناطق و سازمان‌های تابعه شهرداری انجام شده، افزود: شهرداری قبل از طرح مباحث ستاد اسکان، آماده‌سازی شهر همدان را در اولویت قرار داده که نهضت آسفالت و ترمیم خیابان‌ها شروع شده است.

وی با بیان اینکه تمام دغدغه‌های شهرداری در ارائه بهترین خدمات به مسافرین و گردشگران نوروزی است، اظهار کرد: در زمینه سرویس‌های بهداشتی، استقرار 28 چشمه جدید در ورودی از سمت تهران و مرمت سرویس‌های بهداشتی در ورودی‌های شهر و داخل شهر در حال انجام است.

شهردار همدان اضافه کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته نسبت به نورپردازی مساجد شهر همدان اقدام شده و در ایام نوروز هم تعدادی از مساجد به صورت دائم آماده خدمات‌رسانی هستند.

وی از همکاری اداره برق با شهرداری تشکر کرد و بیان داشت: 15 مسجد در معابر اصلی شهر نورپردازی شده و به این اماکن مقدس زیبایی خاصی خواهد بخشید.

وی در خصوص شیفت بندی‌های خاص در ایام نوروز اظهار کرد: همکاری و هماهنگی‌های لازم با ادارات برق گاز، آب و فاضلاب صورت گرفته که در ایام نوروز مکان‌هایی که به مسافران خدمات‌رسانی می‌کنند، تا حد امکان با قطعی مواجه نشود.

انتهای پیام/ح

دیدگاه شما

آخرین عناوین سایت