وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : سه شنبه 28 مرداد 1393 ساعت 11:28   |   کد مطلب: 9025
نماینده ولی فقیه در استان همدان:
غفلت از قرآن مصیبت را به جهان اسلام آورده است
غفلت از قرآن مصیبت را به جهان اسلام آورده است
امام جمعه همدان غفلت و فاصله گرفتن از قرآن و پیروی از غرب را از عوامل جنگ و ورود مصیبت‌ها بر سر مسلمانان جهان دانست.

آیت‌الله غیاث‌الدین طه محمدی در همایش تجلیل از آزادگان فرهنگی استان همدان گفت: اگر امروز در جهان شاهد جنگ‌های متعدد به ویژه در کشورهای اسلامی هستیم به این خاطر است که مسلمانان از قرآن فاصله گرفته‌اند و شکرگزار نعمت‌های الهی نبوده‌اند.

امام جمعه همدان پیام آزادگان را در این روز عقلانیت در امور اعلام کرد و افزود: فاصله گرفتن از قرآن و پیروی از غرب از عوامل جنگ و ورود مصیبت‌ بر سر مسلمانان است، اگر عقل به میدان بیاید خیلی از مشکلات امروز در جهان حل می‌شود.

وی با بیان اینکه مشکلات امروز جهان با علم برطرف نمی‌شود، خاطرنشان کرد: امروز در جهان باید برای رفع مشکلات از عقل استفاده کرد زیرا در هیچ دوره‌ای عقل به بشر خیانت نکرده ‌است اما خیانت‌های بزرگ در جامعه توسط عقل صورت گرفته است.

نماینده ولی فقیه در استان همدان ابوترابی را نماد ایثار و رشادت برشمرد و گفت: نجات جان هزاران نفر آزاده با تدابیر خردمندانه این شهید بزرگوار بوده ‌است و اگر عقل این شهید نبود بسیاری از آزاده‌ها زیر شکنجه دشمن جان خود را از دست می‌دادند.

وی در ادامه به قدرت نظامی حاکم در کشور اشاره کرد و افزود: امروز نیروهای تیپ 3 انصارالحسین(ع) همدان با اقتدار و قدرت از مرز کشور دفاع می‌کنند و وجود سختی‌ها را بسیار شیرین و گوارا می‌دانند.

دیدگاه شما