وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : چهارشنبه 3 دى 1393 ساعت 23:41   |   کد مطلب: 11767
خطر فتنه به مراتب از جنگ تحمیلی بیشتر بود/ بصیرت و معرفت مردم در 9 دی عامل شکست فتنه 88 بود
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان گفت: فتنه 88 به نسبت جنگ تحمیلی تهدید فوق العاده خطرناک تری بود که به واسطه معرفت، بصیرت و حضور در صحنه مردم در9 دی این فتنه با شکست مواجه شد.

به گزارش نافع، آیت الله غیاث الدین طه محمدی در گفت‌و‌گو با خبرنگار پایگاه خبری ملایری‌ها با اشاره به فتنه سال 88 و براندازی این فتنه در نهم دی ماه اظهار کرد: کسانی که در فتنه 88 قصد براندازی نظام را داشتند و به مبارزه علیه نظام برخواستند خودشان محکوم به نابودی شدند.

وی با ذکر حدیثی از امیرالمومنین(ع) افزود: طبق این حدیث هر کس با حق و حقیقت کشتی بگیرد محکم به زمین می‌خورد، فتنه گران در سال 88 نیز قصد مبارزه با حق و ححقیقت را داشتنند و خدا آنان را محکم به زمین زد.

نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت:در فتنه88 امریکا ،اروپا ،اسرائیل و دولت های خائن منطقه، همه دست به دست هم داده بودند که نهال نوپای اسلام که ثمره خون شهداست را از جای برکنند و جمهوری اسلامی را کنار زده و دولتی مثل آل سعود و مصر در این مملکت حکمفرما کنند.

وی تصریح کرد: کسانی که در برابر نظام و مملکت اسلامی به مبارزه برخاستند، از این امر غافل بودند که خداوند متعال یاور و پشتیبان مسلمین است و آنها را تنها نمی گذارد و در این مساله نیز خداوند ما را یاری فرمود.

محمدی با اشاره به داستان بازگشت اسرای کربلا به مدینه عنوان کرد: پس از بازگشت اسرا به مدینه ،شخصی از امام سجاد (ع)  سوال کرد که در این جنگ شما شکست خوردید یا پیروز شدید؟

وی افزود:امام (ع) در پاسخ این شخص توجه او را به صدای اذان جلب کرد و فرمودند صبر کن،موذن در حال اذان گفتن می باشد و وقتی موذن به اشهد ان محمد رسول الله رسید، امام فرمودند ما پیروز شدیم،آنها می خواستند اشهد ان لا اله الله و اشهد ان محمدا رسول الله نباشد که موفق نشدند.

امام جمعه همدان شکست فتنه 88 را ثمره خون شهدا دانست و تاکید کرد: فتنه گران هم قصد براندازی حکومت اسلامی را داشتند که  به برکت خون شهدا هم خودشان و هم  اربانشان محکوم به نابودی شدند.

وی با مقایسه ی فتنه88 و جنگ تحمیلی افزود:فتنه 88 به نسبت جنگ تحمیلی تهدید فوق العاده خطرناک تری بود که به واسطه  معرفت، بصیرت و حضور در صحنه مردم در نه دی این فتنه با شکست مواجه شد.

انتهای پیام/ح

دیدگاه شما