وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : سه شنبه 9 دى 1393 ساعت 15:49   |   کد مطلب: 11892
بعیت مردم همدان با رهبرانقلاب با حضور پرشور در حماسه 9دی
عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری، گفت:این حضور بیعت مجدد با امام ، رهبر فرزانه انقلاب و شهدا و نشان دهنده عمق وفاداری مردم شریف ایران نسبت به امام و رهبری و شهدای هشت سال جنگ تحمیلی است.

به گزارش نافع، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی  روز سه شنبه در آیین بزرگداشت سالروز حماسه 9 دی در جمع مردم همدان اظهار کرد: با اشاره به اینکه خبرگان این بار امانت را پس از امام راحل به مقام معظم رهبری واگذار کردند، تصریح کرد: امروز بعد از 26 سال که از آن دوران حساس می‌گذرد؛ روز به روز شاهد آثار و برکات این انتخاب آگاهانه مردم هستیم. 

وی افزود:ملت ایران در طول دوران انقلاب در همه سنگر های شرف، عزت و استقلال حضوری چشمگیر، سازنده و پایداری داشته است و به برکت هدایت امام راحل و رهبر معظم انقلاب و خون پاک شهدای انقلاب با گذشت 36 سال از پیروزی انقلاب ایران هر ساله شاهد برکات و ثمرات این شجره طیبه هستیم.

دری نجف آبادی افزود:در سایه هدایت رهبر فرزانه انقلاب توطئه ها و نقشه های دشمنان بعد از انتخابات 88 قبل از آن با بصیرت بخشی و آگاهی مردم خنثی شده و مردم آگاهانه تر در صحنه های انقلاب و انتخابات دوره های بعد حضور یافتند.

وی اضافه کرد: در حماسه 9 دیماه 88 بار دیگر خط بطلان بر نقشه های مزدوران و فریب خوردگان کشیده شد و امروز پس از شش سال از آن واقعه عظیم، مردم در سراسر میهن اسلامی حضوری آگاهانه و خردمندانه دارند.

دری نجف آبادی تصریح کرد: در جریان فتنه سال 88 شاهد حضور برخی فریب خوردگانی که از انقلاب اسلامی سیلی خورده بودند و 10 سال به صورت چراغ خاموش عمل کردند تا اینکه در سال 88 بازی جدیدی را آغاز کردند.

وی گفت : این فریب خوردگان با اعتراض به آرای 40 میلون نفر شروع به فتنه انگیزی کردند که آبروی نظام و انقلاب را در عرصه بین الملل خدشه دار کنند.

دری نجف ابادی گفت: عده ای فریب خورده با اعتراضات نابجا شروع به اعتراض ،قانون شکنی و اردو کشی و ساختار شکنی کردند که در راس آنها رسانه های بیگانه به صورت وسیع دامن به مسائل زدند و با طرح تقلب در انتخابات، قانون آن را که 80 بار اصلاح شده زیر سوال بردند.

آیت الله دری نجف آبادی در ادامه اظهارکرد: در سال 68 و با رحلت رهبر کبیر انقلاب مجلس خبرگان رهبری در کوتاه ترین زمان عالی ترین تصمیم را برای سرنوشت نظام گرفت و زعامت انقلاب به یکی از شاگردان مکتب امام صادق(ع) واگذار شد.

وی گفت: امروز پس از 26 سال از آن دوران حساس شاهد برکات این انتخاب آگاهانه هستیم که رهبر معظم انقلاب درجریان فتنه با آگاهی بخشیدن به مردم،حفظ وحدت و انسجام جامعه، مدارا با مخالفان و جذب فریب خوردگان، توطئه دشمنان نظام و انقلاب اسلامی را خنثی کردند.

دری نجف آبادی افزود: سخنرانی حکیمانه رهبر معظم انقلاب موجب شد مردم عمق فتنه 88 را درک کرده و رابطه کشور ها و رسانه های بیگانه را به این موضوع درک کنند.

وی خاطر نشان کرد: جریانات مختلف در سال 88 موجب شد مردم آگاهانه، عمیق و هوشیار و قاطع حرکت کنند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در ادامه حمایت از حزب الله لبنان،حمایت از مردم مظلوم غزه ، حمایت از عراق، حمایت از جریان مقاومت ،حمایت از سوریه در برابر گروهک تروریستی داعش و جیش العدل ،مقابله با آمریکا ،رژیم غاصب صهیونیستی ،آل سعود و آل خلیفه و تصمیم به اجرای اقتصاد مقاومتی،اعلام سیاست های اقتصاد مقاومتی در برابر تحریم آمریکا، شورای امنیت و اتحادیه اروپا را نمونه هایی از اقدامات رهبری برای حمایت از نظام و انقلاب عنوان کرد.

امام جمعه استان مرکزی گفت: شیعه و سنی برای ما مهم نیست چرا که مهم اسلام و قدس شریف است و ما در جنگ 33 روزه ،هشت روزه، 22 روزه و 51 روزه همین گونه که به حزب الله لبنان که شیعه هستند کمک کردیم برای حماس و جهاد اسلامی فلسطین و غزه که برادران اهل سنت هستند کمک کردیم.

آیت الله دری نجف آبادی افزود:خط اول دفاعیه ها قدس شریف است و برای پاسداری و صیانت و حفظ قبله اول مسلمانان هیچ گاه عقب نشینی نخواهیم کرد.

وی اضافه کرد: در مساله هسته ای نیز موضع گیری حکیمانه و خردمندانه و تعیین کننده مقام معظم رهبری جزو افتخارات میهن اسلامی است.

وی تاکید کرد: اگر پایداری ملت و رهبر فرزانه انقلاب نبود امروز 11 هزار سانتریفیوژ و غنی سازی اورانیوم در کشور فعال نبود .

وی تصریح کرد: امروز غنی سازی اورانیوم 20 درصد و بکار گیری در مسایل پزشکی از توفیقاتی است که توسط دانشجویان نخبه ایران اسلامی اتفاق افتاد که همه جهانیان را بهت زده کرد چرا که موضوع غنی سازی در کشور بدون حضور بیگانگان اتفاق افتاده است.

وی گفت: امروز وجود یک نیروگاه هسته ای و تولید 23 هزار مگاوات برق اتمی از افتخاراتی است که توطئه دشمنان هیچ گاه مانع ایجاد این اتفاق مهم در کشور نشده است .

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی تاکید کرد: امروز بحث توسعه شرکت های دانش بنیان و رشد و توسعه علمی کشور با توجه به پتانسیل ها و وجود نخبگان در کشور از مسائلی است که باید به صورت جدی به آن پرداخته شود.

آیت الله دری نجف آبادی گفت: باید جهاد علمی در زمینه های فن آوری و تبدیل علم به کالا با ارتباط دو سویه دانشگاه و صنعت در کشور اتفاق افتد.

وی تاکید کرد: اگر می خواهیم همه مشکلات در کشور حل شود باید گام های بلندی در زمینه های علمی و فن آوری در کشور برداشته شود که کوتاهی در این زمینه ظلم به امام، شهدا و آیندگان است.

وی با بیان اینکه امروز تولید علم در کشور در حد مطلوبی است ، گفت: رزمایش محمد رسول الله که در دریای عمان و اقیانوس هند برگزار شد قابل تقدیر است و امروز حضور کشتی های نفت کش ایران در دو میلیون متر مربع از آب های اقیانوس هند نشان از رهبری حکیمانه رهبرمعظم انقلاب است.
انتهای پیام/ح

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما