وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : سه شنبه 9 دى 1393 ساعت 13:56   |   کد مطلب: 11901
 ۹ دی نشان داد نقطه ضعف مردم حجاز ، مدینه و کوفه نقطه قوت و قدرت جمهوری اسلامی است
امام جمعه شهر قهاوند گفت: 9 دی نشان دهنده این موضوع بود که به فضل الهی نقطه ضعف مردم حجاز ،مدینه و کوفه نقطه قوت و قدرت جمهوری اسلامی است .

به گزارش نافع به نقل از جهاد پرس حجت الاسلام حسین محققی در همایش گرامی داشت یوم الله ۹ دی ماه گفت: با نگاهی گذرا به تاریخ اسلام در می یابیم عامل اصلی خسارت های فراوان بر اسلام و جامه اسلامی فتنه بوده است که دشمنان اسلام با استفاده از بی بصیرتی و یا دنیا طلبی و عدم شجاعت خواص بر جامعه حکومت نموده اند و متاسفانه عدم ولایت پذیری و نبود تحلیل و فهم سیاسی عامه مردم فضا برای پیشبرد اهداف فتنه گران مهیا ساخته است.

امام جمعه شهر قهاوند افزود: فراموش نکنیم بستر ساز فتنه های پی در پی بعد از حیات مبارک پیامبر اسلام که نتیجه اش خانه نشینی ابر مرد تاریخ و به مقتل رفتن خاندان پیامبر شد  عدم ولایت مداری بوده است ،متاسفانه در فتنه ۸۸ استکبار جهانی با استفاده از بعضی خواص دنیا طلب زیاده خواه ، فضای سیاسی جامعه را غبار آلود و موجب مخلوط شدن حق و باطل گشتند و خسارت های سنگینی بر نظام و کشور وارد ساختند.

وی گفت:  با رفتار استبدادی و قانون گریزی نظام را متهم به استبداد و شعار مرگ بر استبداد سر دادند.

حجت الاسلام حسین محققی گفت: با انتساب خود به امام و سوء استفاده از سابقه همراهی با انقلاب و امام به تمثال مبارک امام جسارت نمودند و در حق گرانبهاترین یادگار امام یعنی نظام اسلامی  جفا نمودند و با شعار جمهوری خواهی در مقابل ارداه و خواست ملت که از صندوق آرا بیرون آمده بود قد علم کرده و خود را مدافع جمهوریت نظام و رای مردم نشان میدادند.

وی افزود: نقطه برجسته ۹ دی حضور خود جوش و خروش همراه با بصیرت مثال زدنی مردم فهیم و ولایتمدار بود که وقتی احساس کردند سران فتنه به بهانه انتخابات اسلامیت نظام را هدف قرار داده انند که این موضوع با عریان شدن شعار ها و خواسته ها  و ضدیت با ولایت فقیه که سمبل اسلامی بودن نظام است خود را نشان داد با تمام وجود به میدان آمدند و از مقدسات و ارزشها و دستاوردهای خود دفاع نمودند.

امام جمعه شهر قهاوند افزود: به فضل الهی ودرسایه رهنمودها و رهبری داهیانه  ولایت نقطه ضعف جامعه اسلامی در صدر اسلام یعنی نبود تحلیل سیاسی در توده مردم به نقطه قوت و قدرت نظام تبدیل شده است که آینده ای روشن و امید بخش همراه با پیشرفت و عزت را برای اسلام و کشور رقم خواهد زد و خواب استکبار جهانی در اکرانیزه کردن جمهوری اسلامی تعبیر نخواهد شد. و چه به جا و زیبا فرموده اندامام موسی کاظم (ع) در توصیف مردم ایران اسلامی که : رجل من تم یدعوالناس الی الحق یجتمع معه قوم کزبر الحدید لا تزلهم الریاح العواصف.

وی گفت: در ۹ دی دست قدرت الهی در دفاع از حریم ولایت از آستین ملت بیرون آمد.

وی افزود: امروز با توجه به سیلی محکمی که سران داخلی و خارجی فتنه از ۹ دی خوردند تمام تلاششان در خاموش شدن چراغ ۹ دی استو در این مرحله نیز بعضی خواص بی بصیرت سینه چاک به میدان آمده و علیرغم آگاهی از مواضع ولایت در موضوع فتنه و فتنه گران به صراحت از فتنه گران حمایت و مطالبه رفع حصر را میکنند و با پررویی تمام حصر را ظلم در حق کسانی میدانند که بزرگترین خسارتها را به ملت و نظام تحمیل نموده اند و این حرکت  آنها نشان از ضدیت شان با ولایت در عمل دارد.

امام جمعه شهر قهاوند گفت: این افراد متاسفانه حریم ولایت را نکه نمیدارند و این موضوع میطلبد نیرو های مومن و انقلابی امتحان پس داده در فتنه ۸۸ همواره در میدان بوده و با روشنگری و بصیرت افزایی بدون توجه به فضا سازیها و تهدیدها و برچسب ها از رهبری و ارزشه های انقلاب حمایت نمایند.

 حجت الاسلام حسین محققی گفت: ۹ دی نشان دهنده این موضوع بود که به فضل الهی نقطه ضعف مردم حجاز ،مدینه و کوفه نقطه قوت و قدرت جمهوری اسلامی است .

انتهای پیام /ح

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما