وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : سه شنبه 20 آبان 1393 ساعت 17:57   |   کد مطلب: 10820
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر همدان گفت:تلاش های بی وقفه جهادگران خاموش و دیگر نهادهای اطلاعاتی و امنیتی در داخل و خارج از کشور توطئه های دشمن را نقش بر آب کرده است.

به گزارش نافع،  آیت الله 'غیاث الدین طه محمدی' روز سه شنبه در شورای اداری همدان اظهار کرد: یکی از عوامل توفیق مدیران، تعامل مثبت و سازنده با کارکنان دستگاه تحت مدیریت است و در اینصورت کارها به خوبی پیش می رود.

عضو خبرگان رهبری با ذکر اینکه هر فردی در حرفه ای دارای توانمندی است اضافه کرد: قیمت و ارزش انسان بر مبنای هنر، کار و شایستگی های وی سنجیده می شود.

وی گفت: سربازان گمنام امام زمان (عج) دارای شایستگی ذاتی، تعهد به اسلام و آرمان های نظام و انقلاب و ولایتمداری به عنوان هسته مرکزی ارزش وجودی، در راستای برقراری امنیت موثر عمل کرده اند.

وی مساله امنیت را مولفه ای مجهول ذکر کرد و افزود: با وجود ناامنی حاکم در کشورهای همجوار، منطقه ایران به جزیره ای امن تبدیل شده است و مردم باید قدر و اهمیت این امنیت را بدانند و شکرگزار باشند.

امام جمعه همدان اظهار کرد: تلاش های بی وقفه جهادگران خاموش و دیگر نهادهای اطلاعاتی و امنیتی در داخل و خارج از کشور توطئه های دشمن را نقش بر آب کرده است.

دیدگاه شما