وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : دوشنبه 27 مرداد 1393 ساعت 12:47   |   کد مطلب: 9009
به بهانه سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی:
آزادگان فرهنگی تویسرکان تجلیل شدند
 آزادگان فرهنگی آموزش و پرورش تویسرکان تجلیل شدند
همزمان با سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی در مراسمی از 7 آزاده فرهنگی آموزش و پرورش تویسرکان با حضورفرماندار، روسای ادارات شهرستان و امورایثارگران در تالار مهرگان تجلیل شد.

 مدیر آموزش وپرورش تویسرکان در ماین آیین اظهار کرد: آزادگان در حقیقت ذخایر و گنجینه‌های به یاد‌ماندنی انقلاب هستند که با تحمل سختی‌ها و آزار و اذیت‌های رژیم بعثی عراق توانستند نقش مهمی را در شکوفایی انقلاب اسلامی ایفا کنند.

جواد اسدبیگی خاطرنشان کرد:به برکت خون شهدا وایثارگریهای وصبروپایداران بودن خانواده های آزادگان عزیزاست که امروزشاهد امنیت وآرامش درکشورهستیم.

وی اظهارداشت: آزادگان سرمایه‌های گران‌قیمت و جاودانه‌ای برای حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی به شمار می‌آیند که تقدیر و تجلیل آن‌ها بر همگان واجب است .

اسدبیگی با اشاره به اینکه صبر و تحمل آزادگان دشمن را به ستوه آورده بود افزود: آنچه که توانست از آزادگان سرافراز چهره‌های مطرح و اثرگذار در جهان نشان دهد، ایمان قوی و ولایت‌مداری آن‌ها بود که به گفته برخی آزادگان دشمن از این ناحیه ضربات زیادی را خورده بود .

وی، وجود آزادگان و ایثارگران را به عنوان اسناد معتبر و زنده ایران اسلامی که نشان دهنده اقتدار ایران اسلامی است را موجب دلگرمی دوستداران انقلاب و خار چشم دشمنان نظام اسلامی خواند و گفت: تجلیل و تکریم از مقام ارزشمند آزادگان و ایثارگران و شهدا باید در طول ایام سال به مناسبت‌های مختلف انجام شود .

در این مراسم با اهدا لوح تقدیر وهدایایی از هفت آزاده فرهنگی تویسرکان تجلیل شد.

دیدگاه شما