وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : جمعه 15 خرداد 1394 ساعت 09:10   |   کد مطلب: 14691
فرمایشات رهبری، فصل الخطاب مسئولان است / امام خمینی(ره) شخصیتی تکرار نشدنی و غیر قابل تحریف است
جمعی از فرهنگیان همدانی در گفتگو با خبرنگار ما، فرمایشات اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی در بیست و ششمین سالگرد ارتحال امام راحل(ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران را فصل الخطاب مردم و به ویژه مسئولان نظام عنوان کردند.

به گزارش نافع، به نقل از زنگ اول، محمد عسگری در این گفتگو با اشاره اینکه امام خمینی(ره) شخصیتی بی نظیر و افتخار بزرگی برای جهان اسلام است، گفت: ایشان با عملکرد پیامبرگونه خود امت اسلامی را در سراسر جهان بیدار و انقلاب بزرگی را پایه گذاری کردند.

وی افزود: این حرکت بزرگ الگویی برای تمام مسلمانان و به عنوان مشعل و راهنما برای همگان بوده و اندیشه های ایشان جهانی است.

این فرهنگی بازنشسته با تأکید بر اینکه بنا به فرمایش مقام معظم رهبری تحریف شخصیت امام(ره) غلط است و شخصیت و رفتار ایشان برای نسل های بعد از خود او راهنما و رهنمود بوده است، تأکید کرد: مگر می شود نام کسی را که با اتکا به قدرت الله و ایمان به خداوند فصل جدیدی در تاریخ ایران رقم زدند را تحریف کرد.

وی ادامه: تفکر ایشان الگوی حق طلبی در جهان شد و قطعا تحریف نام امام(ره) خسران زیادی را به دنبال خواهد داشت.

 

 

 

مرضیه احمدی دیگر فرهنگی همدانی هم در گفتگویی به افکار و ایده‌های امام خمینی(ره) در زمینه های مختلف اشاره کرد و گفت: انقلاب اسلامی ایران با برخورداری از سیستم رهبری باتقوا، شجاع و عادل و داشتن مردمی آگاه و هوشمند با روحیه‌ای قوی و با تکیه برارزش‌ها به پیروزی رسید.

وی افزود: بنا به فرمایش مقام معظم رهبری قطعا امام راحل(ره) مظهر عینی حرکت عظیمی است که ملت ایران آغاز کرد و تاریخ خود را متحول کرد و ادامه این راه نیز در گرو شناخت درست نقشه راه است.

این معلم مقطع ابتدایی در ادامه با اشاره به فرمایشات اخیر رهبری مبنی بر اینکه یکی از اصول امام(ره)، اثبات اسلام ناب محمدی(ص) و نفی اسلام آمریکایی است، تصریح کرد: امام خمینی (ره) احیاکننده اسلام ناب محمدی در دنیا بودند  و باید ایشان را پرچمدار مبارزه با ظلم و ستم در دنیا دانست که انقلاب‌ها و بیداری‌های مسلمانان از همین‌جا شکل گرفت.

احمدی با اشاره به برنامه‌ریزی دشمنان علیه مسلمانان، یادآور شد: نفی اسلام آمریکایی از سوی امام راحل(ره) موضوع مهمی است که مسئولان باید به آن توجه ویژه داشته باشند زیرا دشمنان همچون آتش زیر خاکستر همواره برای رسیدن به مقاصد پلید خود اهداف شومی را دنبال می کنند.

وی ادامه داد: دشمنان نظام هیچ‌گاه علاقمند نیستند تا در دنیای مسلمانان وحدت و یکپارچگی ایجاد شود، بنابراین باید در مقابل دسیسه‌های آنان هوشیار بود.

 

 

 

حسن مرادیان دبیر مقطع متوسطه نیز با تأکید بر اینکه باید مبانی فکری امام(ره) شناخته شود، اظهار داشت: امام خمینی(ره) احیاگر دین اسلام ناب محمدی(ص) در عصر کنونی است که با تشکیل حکومتی دینی و الهی برای همیشه پایه های حکومت طاغوت را درهم شکست.

وی با تأکید بر فرمایشات رهبر معظم انقلاب نسبت به بی اعتمادی امام راحل(ره) به قدرت های مستکبر، افزود: امام خمینی(ره) هیچگاه به مستکبران دنیا اعتماد و اعتقادی نداشتند زیرا خط و مشی آنان جزء فریب و نیرنگ و ظاهرسازی چیز دیگری نیست.

مرادیان اضافه کرد: متاسفانه امروزه عده ای با برداشت کاملا اشتباه برای کوتاه آمدن از حقوق ملت به راحتی از کنار روحیه بی اعتمادی امام خمینی(ره) نسبت به دشمنان می گذرند که این موضوع واقعا جای تأسف است.

این فرهنگی همدانی خاطرنشان کرد: امام خمینی(ره) در سنگر تهذیب نفس و عرفان شخصیتی بی‌نظیر بودند و امروز همه ما وظیفه داریم اندیشه‌ها و افکار امام خمینی(ره) را به نسل چهارم انقلاب منتقل  کنیم.

آزاده صفی خانی دیگر فرهنگی همدانی هم در گفتگو با خبرنگار زنگ اول با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در بیست و ششمین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) ابراز داشت: سخنان نافذ رهبری خطاب به ملت ایران و همه دنیا است که مسئولان نظام باید تذکرات ایشان را سرلوحه کارهای خود قرار دهند.

وی با تأکید بر اینکه رهبر معظم انقلاب در فرمایشات اخیر خود ایجاد انگیزه، تحرک و امید در  ملت ایران را پیامدهای مبارک پیروی از  امام و مکتب امام عنوان کرده اند، افزود: تمام زندگی مردم ایران تحت تأثیر افکار امام خمینی(ره) قرار گرفت و ملت ایران باید با تیزبینی ژرفا و عمق اندیشه‌ امام خمینی(ره) را درک کنند.

صفی خانی بیان داشت: حضرت امام (ره)، احیا کننده حیات دینی و معنوی انسان معاصر بوده و در حقیقت خودباوری را برای ملت ایران به ارمغان آوردند.

این معلم 36 ساله با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل(ه) تصریح کرد: اگر چه جسم امام در بین ما نیست اما راه امام، اصول و اهداف امام و خطوط قرمز ترسیم شده ایشان امروز در وجود مقام معظم رهبری هویدا است.

وی اضافه کرد: امروز تبعیت از رهبری همانند تبعیت از امام به عنوان چراغ فروزان راه امام است و برای غلبه بر دشمن باید اندیشه های حضرت امام و رهبری را اجرایی کنیم.

انتهای پیام/ح

دیدگاه شما