وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : يكشنبه 22 تير 1393 ساعت 21:37   |   کد مطلب: 8285
۳۷۰ پروژه در ملایر اجرایی می شود
فرماندار ویژه ملایر از برنامه ریزی برای اجرای 370 پروژه با مبلغ 33 میلیارد و 945 میلیون تومان خبر داد.

 مصطفی آزادبخت در کمیته برنامه ریزی شهرستان ملایر با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران حکوکن کستضعفین است، اظهار کرد: بسیاری از امستضعفین در روستاها زندگی می کنند که در هشت سال دفاع مقدس داوطلبانه به جبهه‎های حق علیه باطل اعزام شده و مظلومانه از اسلام دفاع کردند.

وی با اشاره به اینکه نگاه ویژه به روستاها باعث ماندگاری مردم در آن روستا می شود، افزود: به هر یک از بخشداری‌ها پنج میلیارد تومان برای بازسازی و رفع نیازهای روستاهای بخش خود اختصاص داده شده است.

فرماندار ویژه ملایر با بیان اینکه بیشترین توجه به مناطق محروم در سطح استان را شهرستان ملایر دارد، ابراز کرد: یکی از وظایف حکومت اسلامی توانمندسازی مشتضعفین در نقاط مختلف کشور است چرا که این قشر طبق آیه قرآن کریم وارثان زمین هستند.

وی به تخصیص ویژه بودجه برای آبرسانی به روستاها از ماده ۱۸۰ اشاره کرد و گفت: اگر بودجه ای برای آبرسانی پیش بینی نمی شد با توجه به اینکه سال گذشته ۳۳ روستای شهرستان با مشکل بحران کم آبی مواجه شده و با تانکر آبرسانی شدند امسال نیز با این مشکل در شهرستان مواجه می شدیم.

آزادیخت از برنامه ریزی برای اجرای ۳۷۰ پروژه با مبلغ ۳۳ میلیارد و ۹۴۵ میلیون تومان خبر داد و بیان کرد: با اعلام بودجه ماده ۱۲ نیز می توانیم به وعده‎هایی که برای اجرای سایر پروژه‎ها داده شده است جامه عمل بپوشانیم.

وی تصریح کرد: برخی ادارات وجوهی در اختیار دارند که هنوز جذب نشده است و اگر تا پایان تیرماه این مبالغ جذب نشود به خزانه برگشت می خورد.

فرماندار ویژه ملایر به پرداخت حقوق دستگاه‌های خدمات رسان اشاره کرد و افزود: ادارات باید حقوق دستگاه‎های خدمات‎رسان بخصوص شهرداری را پرداخت کنند چرا که شهرداری تابلوی خدمت رسانی به مردم است.

وی تصریح کرد: در حال حاضر اداره گاز ۱۳ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان، آب و فاضلاب شهری دو میلیارد تومان و امور آب یک میلیارد تومان طلب دارد.

آزادبخت از مسدولان ادارات خواست تا مدیران استانی خود را دعوت کرده و خواسته‌ها و مشکلات خود را با آنها مطرح کرده و با کمک آنها به دنبال جذب بودجه ملی باشند.

وی از آغاز دور دوم سرکشی به مساجد و محله‎های شهرستان خبر داد و افزود: در این برنامه مصوبات هر محله یک به یک بررسی شده و مسئولان ادارات باید پاسخگوی مردم باشند.

فرماندار ویژه ملایر به طرح سلامت اشاره کرد و گفت: دولت خدمات بسیار زیادی را در طرح تحول نظام سلامت به مردم ارائه کرده است که جای تقدیر دارد.

وی با بیان اینکه باید با شهامت و جرأت از حقوق شهرستان دفاع کرد، افزود: از عدم همکاری برخی کارشناسان اداره کل در پیگیری طرح تأسیس اورژانس بیمارستان امام حسین(علیه السلام) گله مند هستم.

آزادبخت تصریح کرد: اداره اوقاف با اختصاص دو میلیارد تومان در نظر دارد اورژانس بیمارستان امام حسین(علیه السلام) را با بهترین تجهیزان و امکانات تأسیس کند که مراحل و اقدامات اولیه آن انجام شده و امیدواریم با کمک مسولان استانی تا دو ماه آینده راه اندازی شود.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر نیز اظهار کرد: هفت سوله ورزشی فرهنگی صالحین توسط سپاه ملایر در حال ساخت است که چهار سوله تاکنون بین ۲۰ تا ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

سرهنگ مصطفی رستمی افزود: با توجه به تهاجم فرهنگی، مراکز فرهنگی تفریحی شهرستان امنیت لازم را برای خانواده‎ها نداشته و باید در این فضاها با برگزاری برنامه‎های فرهنگی امنیت بیشتری برقرار شود.

وی از تأسیس پایگاه فرهنگی در مسکن مهر و بام ملایر خبر داد و ابراز کرد: برای برقراری این پایگاه‎های فرهنگی به کمک دستگاه‎های اجرایی بخصوص شهرداری نیاز داریم.

رستمی نیز از برگزاری مجمع عالی بسیج شهرستان ملایر در ۲۴ خرداد امسال با حضور نماینده ولی فقیه در استان همدان خبر داد.

دیدگاه شما