وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : پنجشنبه 20 فروردين 1394 ساعت 07:39   |   کد مطلب: 13803
مدیر عامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی؛
30 هزار میلیارد برای تکمیل ورزشگاه‌های نیمه کاره کشور نیاز است
30 هزار میلیارد برای تکمیل ورزشگاه‌های نیمه کاره کشور نیاز است

به گزارش نافع به نقل از پایگاه خبری ملایری‌ها، مصطفی مدبر در جریان بازدید از پروژه‌های ورزشی نیمه کاره ملایر اظهار کرد: سال گذشته 50 پروژه ورزشی در سطح کشور به اتمام رسید و هم اکنون نیز 280 پروژه فعال نیمه کاره و 420 پروژه تعریف شده در کشور داریم که بیش از 30 هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز دارند.

 وی  با اشاره به اعتبارات کسب شده در سال گذشته عنوان کرد: سال 94  یک هزار و 860 میلیارد ریال بودجه به ما اختصاص داده شد که در مقایسه با سال گذشته بودجه ما 40 درصد افزایش یافت و در مقابل این همه پروژه ورزشی اعتبار ناچیزی است.

گفت: اتمام پروژه های بالای 80 درصد در دستور کار این شرکت قرار گرفته است و با وجود کمبود بودجه، پروژه های ورزشی خوبی در سطح کشور به اتمام رسیده و در این زمینه کار جهادی صورت گرفته که با نامگذاری امسال قصد داریم برای تکمیل مابقی پروژه ها از توان بخش خصوصی نیز استفاده کنیم.

وی تصریح کرد: با توجه به نام گذاری سال 94 به نام همدلی مردم و دولت است، قصد داریم از پتانسیل مردم بیشتر استفاده کنیم و این همدلی مردم و دولت را که در بخش های مختلف بوده و هست، در بخش ورزش نیز اجرایی کنیم.

مدبر با اشاره به پروژه های ورزشی ملایر عنوان کرد: برای برای تکمیل ورزشگاه پنج هزار نفری ملایر35 میلیارد ریال اعتبار اختصاص داده شده است و فاز نخست این ورزشگاه تا پایان سال جاری به بهره برداری می رسد.

وی افزود: با توجه به بودجه ای که امسال برای این ورزشگاه اختصاص یافته، این طرح از وضعیت کنونی خارج خواهد شد و بزودی فعالیت مجدد برای تکمیل آن آغاز می شود.

مدیر عامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور با اشاره به برگزاری مناقصات برای واگذاری پروژه به بخش خصوصی عنوان کرد:  : در حال حاضر پیمانکار جدید این طرح انتخاب شده است و برگزاری مناقصات پروژه را نیز در دستور کار داریم.

وی همچنین در جریان بازدید از پروژه استخر سرپوشیده سامن نیز قول همکاری و مشاوره برای تکمیل این پروژه ورزشی را که توسط اداره کل ورزش و جوانان استان همدان در حال ساخت است، به مسوولان شهرستان داد

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما