وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : يكشنبه 31 خرداد 1394 ساعت 16:57   |   کد مطلب: 14903
در شورای آموزش و پرورش همدان مطرح شد:
ورزشگاه هایی که تنها واژه ورزشگاه را یدک می کشند
	ورزشگاه هایی که تنها واژه ورزشگاه را یدک می کشند
نماینده انجمن اولیا و مربیان ناحیه 2 همدان گفت: متاسفانه با وجود 2 ورزشگاه بزرگ در همدان اما برنامه های ورزشی به شکل پراکنده برگزار می شود.

به گزارش نافع، هوشنگ صالحی در نشست شورای آموزش و پرورش همدان اظهار داشت: ورزشگاه آزادی و مجموعه ورزشی 6 هزار نفری انقلاب متأسفانه نمودی در فعالیت های ورزشی ندارند.
وی با تأکید بر اینکه متولی اصلی این مکان ها اداره کل ورزش و جوانان است، افزود: در این ورزشگاه ها  مراسم های خاصی اجرا می شود و دلیل آن ظرفیت بالای آن است.
نماینده انجمن اولیا و مربیان ناحیه دو همدان با اشاره به فصل تابستان و غنی سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان ابراز داشت: این ورزشگاه ها می تواند در فصل تابستان کمک حال برنامه های ورزشی در اوقات فراغت دانش آموزان باشند.
وی ادامه داد: با توجه به اینکه ورزشگاه انقلاب در حاشیه شهر استقرار یافته می توان با اجرای برنامه های ورزشی، مخاطبان زیادی را در ایام تابستان جذب کرد.
هوشنگ صالحی اذعان داشت: متأسفانه این زجرآور است که جوانان ما به ویژه پسران اوقات فراغت خود را تنها در بلوار ارم خلاصه کنند.
این مسئول با ابراز انتقاد از نبودن استخرهای شنا ویژه آموزش و پرورش یادآور شد: در حال حاضر شش استخر شنا در همدان وجود دارد که که سهم آموزش و پرورش در آن صفر است.
منبع:زنگ اول
انتهای پیام/ح

دیدگاه شما