وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : دوشنبه 1 تير 1394 ساعت 14:19   |   کد مطلب: 14936
	مجتمع هایی که توجیه آموزشی و اقتصادی ندارند منحل می شوند
معاون مدیرکل آموزش و پرورش همدان گفت: ادامه فعالیت مجتمع های آموزشی در صورتی است که توجیه آموزشی، اقتصادی داشته باشد در غیر این صورت منحل می شوند.

به گزارش نافع، کاوه برخورداری در نشست شورای معاونان با قدردانی از زحمات همکاران پیرامون برگزاری سالم امتحانات،برنامه ریزی برای ساماندهی فضا، نیروی انسانی و شروع پروژه مهر، اظهار داشت: محور اول در کارها را قانومند حرکت کردن قرار دهید چون در این صورت ارباب رجوع راحت است و همدلی و همزبانی هم اتفاق خواهد افتاد.

وی افزود: لازمه اینکه بتوانیم به اهداف مورد نظر برسیم حرکت بر اساس برنامه، داشتن جدول زمانبدی و مدیریت زمان از اهم موارد است.

برخورداری با توجه به اهمیت پروژه مهر بیان داشت: تمام برنامه های که مجموعه آموزش و پرورش انجام می دهد تا دانش آموزان و همکاران در اول سال تحصیلی جدید نگرانی خاصی نداشته باشند در قالب پروژه مهر تعریف می شود.

این مسئول ابراز داشت: آموزش و پرورش ملایر علاوه بر اجرای دستورالعمل های ارسالی از وزارت و اداره کل برنامه هایی را نیز با توجه به مسائل و مشکلات موجود برای این اداره تدارک دیده است.

کاوه برخورداری پیرامون مجتمع های آموزشی یادآور شد: ادامه فعالیت مجتمع های آموزشی در صورتی است که توجیه آموزشی،اقتصادی داشته باشد در غیر این صورت منحل می شوند.

وی خاطرنشان کرد: کلاسهای توجیهی برای اولیای که نوآموز ورودی سال تحصیلی جدید دارند به همراه نوآموز برگزار خواهد شد.

گفتنی است، در ملایر 22 مجتمع آموزشی وجود دارد که ااز این تعداد 18 مجتمع ابتدایی و بقیه متوسطه دور اول هستند.

منبع:زنگ اول

انتهای پیام/ح

دیدگاه شما