وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : پنجشنبه 24 مهر 1393 ساعت 17:03   |   کد مطلب: 10191
اجرای بزرگترین کارخانه نساجی غرب آسیا دردستو کار استان همدان
استاندار همدان گفت: در استان همدان نیز پروژه‌های بزرگی برای اجرا در دستور کار است که از آن جمله می‌توان به بزرگترین کارخانه نساجی در غرب آسیا، صنایع تویسرکان و عملیات اجرایی پتروشیمی ابن سینا اشاره کرد.

محمدناصر نیکبخت ظهر امروز در جمع رئیس بنیاد شهید کشور و خانواده‌های شهدا، جانبازان و آزادگان همدان با بیان اینکه امروز نگاه دنیا به ایران اسلامی معطوف شده است، اظهار کرد: به طور حتم این توجه ناشی از ایثار و فداکاری شهدا، جانبازان و آزادگان بوده که ایران با افتخار در منطقه و جهان قد علم کند.

وی ایران اسلامی را قدرت برتر منطقه دانست و گفت: دشمنان اسلام و انقلاب از هر طریقی به دنبال ضربه زدن به کشور هستند پس باید مراقب بود.

استاندار همدان اجرای اقتصاد مقاومتی را بهترین راهکار مقابله با دشمن خواند و اضافه کرد: در این میان دولت تدبیر و امید نیز به دنبال ارائه راهکار‌های مختلف برای حل مشکل معیشتی و اقتصادی مردم است.

وی یادآور شد: مقوله اشتغال از دغدغه‌های مهم مسئولان در کشور و همچنین استان همدان است که در این میان حل مشکل اشتغال فرزندان ایثارگران در اولویت قرار دارد.

استاندار همدان با بیان اینکه دولت به سمت کوچک کردن مجموعه خود است تا برخی امور را به بخش خصوصی واگذار کند، عنوان کرد: در این میان ما به دنبال جذب بخش خصوصی برای ایجاد اشتغال در سطح استان هستیم تا از ظرفیت‌های آنان استفاده کنیم.

کلنگ‌زنی 4 هزار میلیارد تومان طرح در بخش صنعت و معدن

وی یادآور شد: امسال در هفته دولت 4 هزار میلیارد تومان پروژه‌ در بخش صنعت و معدن کلنگ‌زنی شد و همچنین یک‌هزار میلیارد تومان در بخش گردشگری و خدمات برای عملیات اجرایی هزینه شده است.

نیکبخت خاطرنشان کرد: در استان همدان قول‌هایی را برای حل مشکل اشتغال تا دو سال آینده دادیم که امیدواریم بتوانیم این امر را در دو سال آینده محقق کرده و اشتغال استان را سر و سامان دهیم.

وی ابراز کرد: در استان همدان نیز پروژه‌های بزرگی برای اجرا در دستور کار است که از آن جمله می‌توان به بزرگترین کارخانه نساجی در خاورمیانه، صنایع تویسرکان و عملیات اجرایی پتروشیمی ابن سینا اشاره کرد.

استاندار همدان در پایان سخنانش با بیان اینکه همدان می‌رود تا جایگاه اصلی خود را در کشور پیدا کند، توسعه همدان را در صدر برنامه‎ها عنوان کرد.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما