وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : چهارشنبه 30 ارديبهشت 1394 ساعت 17:29   |   کد مطلب: 14478
فرمانده سپاه ملایر خبر داد:
افتتاح سه طرح اقتصاد مقاومتی در ملایر
فرمانده سپاه ملایر گفت: سه طرح اقتصاد مقاومتی پرورش گلخانه‌ای، پرورش مرغ و ماکیان و پرورش زعفران در هفته پاسدار در ملایر افتتاح می شود.

به گزارش نافع، به نقل از پایگاه خبری ملایری‌ها، مصطفی رستمی در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت سوم خرداد و روز پاسدار با تبریک فرا رسیدن اعیاد شعبانیه و سالروز آزادسازی خرمشهر اظهار کرد: سوم خرداد نقطه عطف انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی بوده و عملیات غرور آفرین بیت المقدس یرآغاز پیروزی‌های رزمندگان در عملیات‌های دوران دفاع نقدس بود.

وی با اشاره به برنامه‌های سپاه پاسداران در سالروز آزاد سازی خرمشهر و هفته پاسدار عنوان کرد: در این هفته سه طرح اقتصاد مقاومتی پرورش گلخانه‌ای، پرورش مرغ و ماکیان و پرورش زعفران افتتاح می شود.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر افزود: در این هفته بیش از 100 برنامه متنوع  فرهنگی در پایگاه‌ها و حوزه‌های بسیج برگزار می شود.

وی از برگزاری یادواره شهدای گمنام و جاوید الاثر در ملایر خبر داد و بیان کرد: همزمان با اعیاد شعبانیه یادواره 15 شهید گمنام و جاوید الاثر در امامزاده عبدالله(ع) ملایر برگزار می شود.

رستمی کوهپیمایی بسیجیان، غبار روبی مزار شهدای روستای ازناو و تمام بخش‌ها، برگزاری ایستگاه صلواتی  را از دیگر برنامه‌های هفته پاسدار بیان کرد و افزود:  صبحگاه مشرک نیروی‌های انتظامی و نظامی از برنامه‌های اصلی این هفته در سپاه ناحیه ملایر در روز سوم خرداد است.

وی با اشاره به برگزاری نشست‌های نهضت روشنگری پیرامون سوم خرداد عنوان کرد: این نشست‌ها در سطح مدارس، پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت بسیج برگزار خواهد شد.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر گفت: حضور راویان فتح در مدارس و پایگاه‌ها، سخنرانی پس از خطبه‌های نماز جمعه،سرکشی از خانواده شهدا به خصوص شهدای عملیات بیت المقدس، برگزاری نمایشگاه دجالوره و صبحگاه مشترک دانش آموزان از دیگر برنامه‌های سپاه در این هفته است.

وی با اشاره به برگزاری جشن روز پاسدار در روز میلاد امام حسین(ع) در سالن آوینی سپاه ملایر عنوان کرد: مراسم میلاد امام حسین(ع) و گرامی داشت روز پاسدار با حضور سخنران برجسته کشوری در روز شنبه برگزار می شود.

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما