وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : چهارشنبه 24 دى 1393 ساعت 11:04   |   کد مطلب: 12150
رئیس اداره راه و شهرسازی ملایر از افتتاح هفت پروژه راه و شهرسازی ملایر همزمان با ایام مبارک دهه فجر خبر داد.

به گزارش نافع، آرش آزادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ملایر راه‌های زیر پوشش حوزه استحفاظی ملایر را 903 کیلومتر عنوان کرد و اظهار داشت: این راه‌ها شامل بزرگراه، راه اصلی، فرعی و روستایی  است.

وی با اشاره به خدمات انجام شده اداره راه و شهرسازی ملایر از افتتاح هفت طرح این اداره همزمان با سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و گرامیداشت دهه فجر در ملایر خبر داد.

رئیس اداره راه و شهرسازی ملایر تصریح کرد: از این تعداد سه پروژه در حوزه مسکن شامل یک‌هزار و 226 واحد در قالب تعاونی مسکن مشاغل آزاد، تک‌سازان الوند و پروژه‌های خودمالکی است.

وی اعتبارات هزینه شده برای این پروژه‌ها را در بخش مسکن 674 میلیارد و 300 میلیون ریال عنوان کرد و گفت: این اعتبارات به صورت تسهیلات و آورده اعضا بوده است.

آزادی از افتتاح چهار پروژه در بخش راه در دهه فجر خبر داد و افزود: این پروژه‌ها نیز شامل روکش آسفالت ملایر ـ توره به طول 6 کیلومتر، با اعتباری بالغ بر 820 میلیون تومان و روکش آسفالت محور همدان ـ ملایر ـ توره به طول 12 کیلومتر و اعتباری بالغ بر 250 میلیون تومان است.

وی روکش آسفالت محور علی‌آباد دمق به طول یک کیلومتر با اعتباری بالغ بر 704 میلیون تومان و بهسازی و آسفالت راه روستایی علیجوق شامل اجرای بیس و آسفالت به طول 5.5 کیلومتر با اعتباری بالغ بر 750 میلیون تومان را دو طرح دیگر اداره راه و شهرسازی ملایر در دهه فجر برشمرد.

رئیس اداره راه و شهرسازی ملایر اضافه کرد: محل تامین اعتبارات این چهار طرح نیز، از اعتبارات ملی و استانی بوده است.

وی با اشاره به به اجرای طرح زمستانی این اداره در ملایر گفت: با شروع فصل زمستان و اولین بارش سنگین برف در ملایر، راهداران شهرستان اقدامات خود را در جاده‌ها و راه‌های شهرستان به نحو مطلوبی انجام دادند.

آزادی تصریح کرد: 77 نفر نیروی انسانی در طرح زمستانی اداره با 46 دستگاه ماشین‌آلات راهداری به صورت مستمر به مسافران در جاده‌های شهرستان خدمت‌رسانی می‌کنند.

وی یادآور شد: مقدار 7 هزار تن ماسه و نمک نیز توسط اداره راه در ملایر ذخیره شده که همزمان با بارش برف هفته گذشته در جاده‌های شهرستان نمک‌پاشی شد.

رئیس اداره راه و شهرسازی ملایر خاطرنشان کرد: پنج راهدارخانه شهرستان نیز شامل راهدارخانه یونس واقع در محور ملایر ـ بروجرد ، راهدارخانه آورزمان واقع در محور ملایر ـ نهاوند، راهدارخانه شهیدافزا در محور ملایر ـ همدان، راهدارخانه زنگنه در محور ملایر ـ اراک و راهدارخانه مرکزی واقع در اداره در طرح زمستانی به صورت شبانه‌روزی فعالیت دارند.

منبع:فارس

انتهای پیام/ح

دیدگاه شما