وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : دوشنبه 1 تير 1394 ساعت 11:18   |   کد مطلب: 14927
	تصویب طرح صیانت از دستاوردهای هسته ای برکتی از حضور شهدای غواص در کشور بود
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس مدت‌ها به دنبال تصویب طرح صیانت از دستاوردهای هسته‌ای بود که با حضور شهدای غواص در کشور تصویب این طرح سرعت گرفته و به برکت حضور این شهدا این طرح تصویب شد.

به گزارش نافع، احمد آریایی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ما با اشاره به تصویب کلیات الزام دولت بر حفظ دستاوردهای هسته‌ای اظهار داشت: راهنما و شاخصه اصلی طرح صیانت از دستاوردهای هسته‌ای خطوط قرمزی بود که مقام معظم رهبری مشخص کرده بودند.

وی افزود: مجلس مدت‌ها به دنبال تصویب طرح صیانت از دستاوردهای  هسته‌ای بود که با حضور شهدای غواص در کشور تصویب این طرح سرعت گرفته و به برکت حضور این شهدا این طرح تصویب شد.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: با  توجه به‌قرار گیری مذاکرات در مراحل حساس مجلس به دنبال حمایت از تیم مذاکره‌کننده و حفظ دستاوردهای هسته‌ای این طرح را تصویب کرد.

وی گفت: پس از تصویب کلیات این طرح جزئیات صیانت از دستاوردهای هسته‌ای  نیز در  مجلس آورده شده و با توجه به قانون و در جهت حفظ منافع نظام این جزئیات آن بررسی و تصویب خواهد شد.

آریایی‌نژاد تصویب این طرح را توسط اکثریت افراد مجلس نشان‌دهنده حرکت مجلس در راستای خط شهدا و پیام آنان دانست و بیان کرد: این اقدام مجلس در تاریخ ثبت خواهد شد و الگویی برای سایرین و بقیه مجلس‌ها خواهد بود.

وی گفت: همان‌گونه که رهبر کبیر انقلاب فرمودند آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند و اگر همه ما به دنبال صیانت از دستاوردهای هسته‌ای باشیم به تحقق شعار امام خمینی(ره) خواهیم رسید.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: هرگاه ملت ایران یک‌صدا و متحد شدند بر استکبار پیروز شدند و تصویب این طرح نیز نتیجه همدلی و اتحاد مردم است.

منبع:ملایری ها

انتهای پیام/ح

دیدگاه شما