وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : پنجشنبه 31 ارديبهشت 1394 ساعت 09:34   |   کد مطلب: 14481
استاندار همدان گفت: زیرساخت های ورزش همدان آماده میزبانی های بین المللی است و از فدراسیون ها خواسته ایم که از این ظرفیت های بالقوه برای برگزاری رقابت های قاره ای استفاده کنند.

به گزارش نافع، محمدناصر نیکبخت شامگاه چهارشنبه در حاشیه آیین افتتاحیه پنجمین دوره مسابقات آسیایی او - اسپرت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در گفت وگو با وزیر ورزش و جوانان کشور به این مهم اشاره شد که همدان با برخورداری از زیرساخت های مناسب و مدرن فضای مناسبی را برای برگزاری رقابت های بین المللی فراهم ساخته است.

وی اضافه کرد: این آمادگی را داریم که فدارسیون های ورزشی کشور میزبانی مسابقات آسیایی و جهانی را در همدان برگزار کنند.

استاندار همدان در ادامه با اشاره به شرایط تیم پاس همدان اظهار کرد: اواخر فصل 93-92 که در لیگ یک ورود کردیم نگران سقوط پاس بودیم که خوشبختانه تیم حفظ شد و امسال هم نگران صعود پاس بودیم و در این راستا تلاش کردیم.

نیکبخت بیان داشت: قطعا برای فصل جدید لیگ یک سعی خواهیم داشت که برنامه بهتری برای این تیم داشته باشیم.

وی در خصوص برنامه فصل جدید این تیم و امکان تغییر مدیریتی گفت: باید اعضای هیات مدیره به جمع بندی برسند که تغییر صورت بگیرد یا نباشد و در نهایت تصمیم گیری می کنیم.

وی با اشاره به اینکه از دوستان خواسته ام که معایب و توفیقات فصل اخیر تیم پاس مورد بررسی قرار گیرد و گزارش آن به ما ارایه شود گفت: کارشناسان و هیات مدیره پس از بررسی نتیجه را گزارش می دهند تا در نهایت در تصمیم نهایی اظهارنظر شود.

استاندار همدان خاطرنشان کرد: در تصمیم گیری برای شرایط این فصل تیم پاس هرگز تصمیم شخصی لحاظ نمی شود و جمع بندی اعضای هیات مدیره به اجرا گذاشته می شود.

وی یادآور شد: نشست اعضای هیات مدیره باشگاه پاس به زودی برگزار می شود.

تیم پاس در فصل اخیر لیگ دسته یک فوتبال کشور با قرار گرفتن در رتبه سوم گروه ب از صعود بازماند.

این در حالی است که تیم پاس در فصل 93-92 در یک قدمی سقوط توانست در لیگ یک باقی بماند.

انتهای پیام/ح

دیدگاه شما