وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : دوشنبه 24 فروردين 1394 ساعت 10:16   |   کد مطلب: 13865
جزئیاتی از حادثه در متروی میدان قیام/چهل نفر زیر آوار گرفتار شدند/یک نفر مصدوم شد
مدیر روابط عمومی اوزژانس تهران گفت: حادثه شب گذشته که در میدان قیام رخ داد یک مصدوم داشت وی کارگری 15 ساله بود که نیروهای اورژانس بلافاصله او را به بیمارستان سینا منتقل کردند و بقیه در شرایط کاملا خوبی به سر می برند.

به گزارش نافع، حسن عباسی مدیر روابط عمومی اورژانس تهران در گفت وگو با خبرنگار اجتماعی شبکه اطلاع رسانی راه دانا در خصوص حادثه شب گذشته نشست کارگاه متروی میدان قیام اظهار داشت: از ساعت 21:38 دقیقه شب گذشته تا بامداد امروز نیروهای ما در مکان حادثه مستقر بودند و به انجام عملیات کمک رسانی مشغول شدند.

 

وی درادامه افزود: حادثه شب گذشته که در میدان قیام رخ داد یک مصدوم داشت؛ وی کارگری 15 ساله بود که نیروهای اورژانس بلافاصله او را به بیمارستان سینا منتقل کردند و بقیه در شرایط کاملا خوبی به سر می برند.

 

مدیر روابط عمومی اورژانس تهران در خصوص دلیل این حادثه خاطر نشان کرد: ظاهرا براثر عملیات تخلیه سیمان سقف فرو می ریزد و این حادثه به وجود می آید که خوشبختانه ختم به خیر شد.

 

به گزارش دانا، شب گذشته در پی نشست کانکسهای کارگاه مترو  میدان قیام حدود چهل نفر از کارکنان زیر آوار گرفتار شدند که خوشبختانه با عملیات نیروهای امدادی نجات یافتند.

انتهای پیام/ح

دیدگاه شما