وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : يكشنبه 26 بهمن 1393 ساعت 12:45   |   کد مطلب: 12920
مسئول دفتر امور بانوان و خانواده استانداری خبرداد:
اجرای طرح توانمند سازی زنان حاشیه شهر در همدان
اجرای طرح توانمند سازی زنان حاشیه شهر در همدان
طرح توانمند سازی زنان حاشیه شهر همدان به همت دفتر امور بانوان استانداری همدان اجرا شد.

به گزارش نافع، مشاور استاندار و مسئول دفتر امور بانوان و خانواده استانداری همدان با بیان این مطلب گفت: این طرح از طریق کانون فرهنگی، اجتماعی بانوان "سوده" همدان در نیمه دوم سال جاری برای آموزش زنان و دختران مناطق حاشیه شهر همدان اجرا شده است.

مینو نیک بخت افزود: این کارگاه ها آموزشی با موضوعات اداره زندگی تربیت فرزند وهمسرداری وچگونگی مواجهه با مشکلات در حال برگزاری است که  با استقبال خوبی از طرف مخاطبان روبرو شده است.

 وی، هدف از اجرای  برنامه های آموزشی را کسب مهارتهای زندگی به سبک ایرانی – اسلامی اعلام کرد.

مسئول دفتر امور بانوان استانداری همدان اظهار داشت: این طرح برای 105 نفر از بانوان در گروه سنی 30 تا 50 ساله اجرا شده و از آنجا که جمعیت ساکن در حاشیه شهرها را اغلب مهاجرینی تشکیل می دهند که روستاهای خود را به امید زندگی بهتر در شهرها رها ساخته وراهی شهری شده اند عمدتا با مسایل اجتماعی وفرهنگی آشنایی  کمتری دارند از این رو توانمند سازی افراد به عنوان منابع اصلی ومهم هر کشوری جهت داشتن جامعه ای سالم وپیشرو لازم وضروری است.

 وی افزود : نکته قابل توجه این است که به دنبال ارتقاء سطح معلومات  بانوان تلاش های گسترده ای تاکنون انجام شده است اما آموزش یک طرفه آن هم فقط زنان جامعه پاسخ گو نبوده ولازم است تا کلیه افراد یک خانواده به ویژه والدین از آموزش ها بهره مند گردند تا نتیجه مطلوب حاصل آید.

انتهای یپیام/ح

دیدگاه شما