وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : شنبه 6 تير 1394 ساعت 14:56   |   کد مطلب: 14992
به منظور استفاده کودکان انجام می شود:
ایمن سازی و ساماندهی شهربازي پارك مردم همدان
	ایمن سازی و ساماندهی شهربازي پارك مردم همدان
رئيس كميسيون خدمات شهري حمل و نقل و ترافيك و محيط زيست شورا شهر همدان از ایمن سازی و ساماندهی شهربازي پارك مردم همدان خبر داد.

به گزارش نافع، به نقل از زنگ اول، کامران گردان در نشست ساماندهی وضعيت شهربازي پارك ها وفضای سبز همدان با اشاره به مناسب نبودن فضای شهر بازی پارک مردم تاکید کرد و افزود: اين امر در راستاي ايجاد فضاهاي مفرح عمومي براي استفاده عموم بويژه كودكان و نوجوانان بسیارضروري است.

وی اضافه کرد: با توجه به قرار گرفتن در فصل تابستان و حضور شهروندان بویژه کودکان جهت تفریح و گذراندن اوقاتی از روز را در پارکها لذا لازم است هر چه سریعتر شهر بازی پارک مردم همدان برای استفاده کودکان ایمن سازی و راه اندازی شود.

گردان در ادامه بر نظارت بيشتر بر جمع آوري و حمل زباله توسط شهرداري تاكيد كرد و گفت: نحوه جمع آوري و تفكيك زباله بايد توسط عوامل اجرايي طرح به درستي مديريت شود.

وی با اشاره به نهادينه كردن فرهنگ تفكيك زباله از مبداء توسط شهروندان اظهار كرد: شهرداري همدان در اين زمينه موفق عمل نكرده است و بايد با روشهاي مختلف از جمله اطلاع رساني ، تبليغ ، استفاده از پتانسیل مساجد، گروه های اجتماعی و خانواده ها و ... اقدام کند.

انتهای پیام/ح

 

دیدگاه شما