وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : چهارشنبه 24 دى 1393 ساعت 10:33   |   کد مطلب: 12149
با وضعیت اعتباری موجود شرمنده مردم همدان می‌شویم
فرماندار همدان گفت:در مراجعه به محلات گوناگون همواره با استقبال گرم مردم مواجهیم و مشکلات مردم را فهرست می‌کنیم اما در بسیاری از امور با وضعیت اعتباری موجود شرمنده مردم می‌شویم.

به گزارش نافع، علی تعالی شامگاه سه‌شنبه در نشستی با حضور تعدادی از معتمدین محلات حاشیه شهر همدان با اشاره به منویاتی از بنیانگذار انقلاب اسلامی اظهار داشت : شان ما چیزی جز نوکری و خدمتگزاری مردم نیست و تلاش همه مسئولان باید با نیت خدمت به مردم باشد.

وی مردم را صاحب تشخیص در شناخت خدمتگزاران واقعی دانست و افزود: هر خدمتگزاری در هر جایگاهی برای انجام امور باید طبق سفارشهای دین و معصومین ما با نیت خدمت صادقانه به مردم کار کند.

فرماندار شهرستان همدان تصریح کرد: معتمدین محلات ظرفیتی قابل توجه برای جلب مشارکتهای مردمی در امور اجتماعی، سیاسی و عمرانی هستند که با داغ شدن فعالیت‌های انتخاباتی باید مواظب باشند اسیر دست سیاست‌بازان نشوند.

وی افزود: گرایش‌های سیاسی و فعالیت‌های انتخاباتی برای معتمدین هیچ محدودیتی ندارد اما بعضا شاهد تلاش‌هایی برای سوء استفاده از موقعیت و جایگاه آنها به منظور جلب آراء مردم هستیم که گاهی با وعده‌های انجام نشدنی و غیرقابل تحقق آسیبهایی را برای معتمدین مردم و جایگاهشان بدنبال داشته است.

تعالی با اشاره به تجربه موفق مدیریتهای محله محور در بسیاری از کشورها گفت:معتمدین با ایفای نقش مدیریت مردمی در یک محله می‌توانند به عنوان پل ارتباطی با مدیریتهای شهری و استانی در پیشبرد امور بسیار موثر باشند.

وی خواستار اتخاذ تمهیداتی به منظور تبادل تجربه‌های موفق بین معتمدین محلات شد و افزود: علیرغم کاهش قابل توجه اعتبارات نسبت به سالهای گذشته، بسیاری از کارها با همت معتمدین و جلب مشارکت مردم انجام می‌شود که لازم است از این تجربه ها در سایر نقاط و مشکلات مشابه استفاده شود.

فرماندار همدان گفت: در مراجعه به محلات گوناگون همواره با استقبال گرم مردم مواجهیم و مشکلات مردم را فهرست می‌کنیم اما در بسیاری از امور با وضعیت اعتباری موجود شرمنده مردم می‌شویم.

در این نشست معتمدین محلات حاشیه شهر همدان به بیان نقطه نظرات و پاره ای از مسایل و مشکلات محلات پرداختند.

انتهای پیام/ح

دیدگاه شما

آخرین عناوین سایت