وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : جمعه 19 تير 1394 ساعت 14:23   |   کد مطلب: 15191
جمع‌آوري بنرهاي عليه فتنه در رزن
همدلی همزباني با فتنه‌گران يا با نظام!+تصاویر
همدلی همزباني با فتنه‌گران يا با نظام!+تصاویر
روز قدس امسال در سراسر كشور و همچنين شهرستان رزن با همه روزهای قدس دیگری تفاوت داشت.

به گزارش نافع، امت شهید پرور و جوانان خداجوی رزنی در بزنگاه حساس تاریخ برای حمایت از کیان نظام و ولی فقیه زمان دغدغه‌مند وارد صحنه شده و در كنار شعار مرگ بر آمريكا و مرگ بر اسرائيل، از ظلم رواشده به نظام اسلامي و ميراث خميني كبير نيز اعلام انزجار كردند.
آنچه اتفاق افتاد جوشش و خروش دل‌هاي پاک امت حزب الله بود كه عليه وقاحت فتنه‌گران اتفاق افتاد و با شعار و نصب بنر عليه سران فتنه بروز كرد.
اما نکته عجيب اینجاست بنرهاي تصاوير نصب شده عليه سران فتنه در میادین و مراکز اصلی شهرستان و شهر رزن متاسفانه با دستور مسئولان شهرستان جمع‌آوري شد!
اقدام مردمي نصب بنرهاي عليه فتنه و سران آن در حمایت از نظام و برای تبیین فتنه فتنه‌گران و یادآوری جنایت آنها در روز قدس ظاهرا به مذاق فرماندار و ديگر مسئولان شهر خوش نيامده و با بهانه اين که امسال سال همدلی و همزبانی است و نباید اختلاف افکنی کرد به شهرداری دستور جمع‌آوري آنها را صادر كرد.
عجبا چطور می‌شود عمل به دستور رهبر معظم انقلاب در تبیین و تذکر خیانت فتنه‌گران به مردم به منظور جلوگیری از تکرار آن را برخلاف همدلی و شعار سال ناميد؟
رهبر معظم انقلاب امسال را سال همدلي و همزباني دولت و ملت ناميدند نه همدلي با فتنه‌گران، مگر آن كه عده‌اي با فتنه‌گران قرابتي داشته باشند كه از ايجاد اختلاف بين مردم و فتنه افروزان كه نظام اسلامي را در سخت‌ترین شرایط قرار دادند، نگران شوند!
چگونه قرار است با کسانی که میلیاردها دلار به اقتصاد کشور ضربه زدند، خون جوانان ایرانی را به بهانه دروغین تقلب پایمال کردند، شرافت و عزت نظام مقتدر جمهوری اسلامی را به چالش کشیدند و آشکارا مورد حمایت سران جنایتکار اسرائیل و آمریکا قرار گرفتند همدلی کرد؟ چگونه با وطن فروشانی که از شاهزاده‌ها و پادشاهان سعودی میلیاردها دلار گرفتند همدلی کرد؟ آیا قرار است با شمر و یزید هم همدلی کرد؟
فرماندار، بخشدار، شهردار و شورای شهر رزن پاسخ دهند مي‌شود به بهانه همدلي بر سر سفره فتنه‌گران و براندازان نظام جمهوری اسلامی نشست كه نصب تصاویر آنها و شعار مرگ بر فتنه‌گر بر می‌آشوبند؟
همه مسئولان کشور و استان و شهرستان رزن باید بدانند این مردم گوش به فرمان رهبرشان که فرمود فتنه و قتنه‌گران خط قرمز نظام هستند، حمایت از فتنه را به هر بهانه‌ای فتنه‌گری و دنباله‌روی از فتنه‌گر می‌دانند.

انتهای پیام/ح

دیدگاه شما